KrasznárKönyv az eredeti. Fejlesztő, logopédiai és gyógypedagógiai könyvek az elsőtől.
Fejlesztés nagyszerűen

Zanimatch Megfigyelés, gyorsaság, memória kártyajáték

5190 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Ajánlott életkor: 5-9 év.
Játékosok száma: 2-6 fő.
A játék tartalma: 12 nagy gyűjtőkártya, 60 db állatkártya, 1 indexkép (a játékban előforduló állatokat ismerteti).
A játék célja: Te légy az első, aki megszabadul a kártyáitól.
Több játékszabállyal, nehézségi szinttel játszható! (a nehezebb játékban egy-egy lerakásnál a játékosoknak az állat pontos nevét hangosan ki is kell mondaniuk!)

Leírás

Ajánlott életkor: 5-9 év.
Játékosok száma: 2-6 fő.
A játék tartalma: 12 nagy gyűjtőkártya, 60 db állatkártya,
1 indexkép (a játékban előforduló állatokat ismerteti).

A játék célja: Te légy az első, aki megszabadul a kártyáitól.

Több játékszabállyal, nehézségi szinttel játszható! (a nehezebb játékban egy-egy lerakásnál a játékosoknak az állat pontos nevét hangosan ki is kell mondaniuk!)

Játékszabály (1.):
A legfiatalabb játékos kezd. A játék az óramutató járásával megegyezően folyik.
Minden játékosnak 8 lapot kell kiosztani. A maradék lapokat lefordítva az asztal közepére kell tenni.
A nagy gyűjtőkártyákat is helyezzük – lefordítva – a játéktér közepére.
Az első játékos felfordítja a legfelső gyűjtőkártyát.
Mindenki – őrült tempóban – végignézi a kezében tartott kiosztott lapokat és megpróbál egy állatot felfedezni, ami a gyűjtőkártyán és a saját lapjai között is szerepel. Aki a leggyorsabban megnevezi, és a gyűjtőkártyára rakja az azonos állatot ábrázoló lapját, az nyeri ezt a kört, aki megszabadult a kártyájától. Figyelem, csak az első jól válaszoló teheti le az azonos lapját! Ha valaki rosszul választott, visszaveszi a lerakott lapját és 2 büntetőkártyát is kell húznia a központi pakliból.
A most kijátszott gyűjtőkártyát újból lefordítva és a gyűjtőkártya-pakli legaljára kell csúsztatni.
Most a következő játékos emeli fel és fordítja meg a legfelül lévő gyűjtőkártyát.
Gyorsan, gyorsan találj azonos állatot!
A játék addig folytatódik, míg valamelyik játékos megszabadul a kezében lévő összes állatos kártyájától.
Ezt a partit tehát ő nyerte!

Játékszabály (2.):
Minden játékosnak 8 lapot kell kiosztani. A játékosok a kiosztott lapokat ezúttal NEM nézhetik meg!
A gyűjtőkártyákat és az osztás után megmaradt kártyákat lefordítva az asztal közepére kell tenni.
Az első játékos fordítson fel egy gyűjtőkártyát és kezdjen visszaszámolni: 5… 4… 3… 2… 1… fordít!
Mindenkinek ennyi ideje volt arra, hogy a gyűjtőkártya állatait megjegyezze.
Amikor már nem láthatóak a gyűjtőkártyán lévő állatok, mindenki megnézi a saját lapjait. Nos, van egyezés? A saját lapjukból kiválasztják a játékosok azokat, amelyek szerintük szerepeltek a gyűjtőkártyán is! Ha mindenki elkészült, jöhet az ellenőrzés: Újra fordítsuk állatos felével felfelé gyűjtőkártyát, és mindenki nézze meg, hogy jól emlékezett-e. Ha a kiválasztott lap(ok) egyeznek, azokat a játékos félre teheti (külön pakliba gyűjtsük, már nem kellenek ehhez a játszmához). Ha valaki olyan kártyát tett le, amelyen szereplő állat nem található meg a gyűjtőkártyán, úgy a hibásan lerakott lapot újból vissza kell vennie, és a központi pakliból még egy büntetőkártyát is kell húznia.
Ebben a játékban a gyűjtőkártyák csak egyszer szerepelnek, ha már sorra kerültek, félre kell rakni őket.
A játékot az nyeri, akinek elfogynak a kezében lévő kártyái, vagy az utolsó gyűjtőkártya után a legkevesebb kártyát birtokolja.

Kategóriák

Go to Top