Share on Pinterest
Osszd meg barátaiddal










Submit
Főoldal>Fejlesztő játékok, eszközök>Yacu mama – Gyorsaság és megfigyelés – Társasjáték 4-8 éves korosztálynak

Yacu mama – Gyorsaság és megfigyelés – Társasjáték 4-8 éves korosztálynak

Elfogyott

Vidám társasjáték 4-8 éveseknek. A fejlesztés területei: gyorsaság és megfigyelés.

Cikkszám: 3102 Kategória:

Leírás

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Légy nagyon óvatos, veszélyes vizeken jársz. Az Anaconda zsákmányra les! Nagyon gyorsnak kell lenned, hogy meg tudd menteni az állatokat, mikor az óriáskígyó felbukkan.

Részletes leírás

A játék megkezdése előtt: a tutajon rendezzétek össze az állatfigurákat. Tegyétek egymásra őket; a legnagyobb legyen alul, a legkisebb fölül. Csónakostul tegyétek az egész kompániát az asztal közepére, hogy minden játékos hozzáférhessen a kupachoz. A tavirózsa/anakondás kétoldalas kártyákat tegyétek a tutaj köré; vízililiomos felükkel felfelé. Minden játékos kapjon négy állat-zsetont. Figyelem! Mindig eggyel kevesebb állat legyen a tutajon, mint ahányan játsszátok a játékot! (Pl.: 4 állat öt játékos esetén) Játékszabály: Az anakondának zöld feje, piros felsőteste, kék alsó része és sárga farka van. Egy anakonda kirakható 2, 3 vagy négy kártyából. 2 kártyás anakondák: 3 kártyából kirakott anakondák: 4 kártyából összerakott anakonda: A játékosok egymás után próbálkozhatnak, hogy kirakjanak egy anakondát (mindegy, hogy 2, 3, vagy 4 kártyából állót). Az első játékos megfordít két vízililiom-kártyát: – a kígyónak nem lehet két azonos színű testrésze. Ha két ugyanolyan színű testrész kerül kifordításra, ha így történne, a két felfordított darabot fordítsátok vissza (hogy újra a vízililiomot lássátok). Aztán a soron következő játékos fordítson fel két kártyát. – egy játékos addig húzhat, míg azonos testrész kifordításra nem kerül, vagy amíg az anakonda „elkészül” – amint a játékosok azt látják, hogy a tutaj körül olyan kártyák kerültek felfordításra, melyek egy teljes anakondát adnak ki, azonnal meg kell ragadniuk egyet tutajon utazó állatok közül. A leglassabb játékos, (akinek ugye) már nem marad elkapni való állat, elveszít egy állat-zsetont. Az állatokat tegyétek vissza a tutajra, és folytatódhat a játék. A vízililiomos kártyákat keverjétek meg, újra rendezzétek el a tutaj körül őket (persze a virágos felükkel felfelé). Kezdődhet újra a játék. Ha tovább akartok játszani: az a játékos, akinek zsetonjait felfalta az anakonda, kiesett a játékból. Vegyetek el a tutajról egy állatot és a többiek között folytatódhat a játék. Az lesz a játék nyertese, aki legtovább marad játékban.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.