Korai tanítás? Ki a jó óvónõ? Tanítson-e a szülõ? Specializáció? Fontos kérdések, amelyeknek súlyát különösen akkor érezzük, ha magunk is érintettek vagyunk. Nem könnyû a válaszadás, hiszen számos probléma még mindig szakemberek vitáinak a tárgya.
Az óvoda és az első iskolai évek – A pszichológus szemével
0 Ft
Elfogyott
Elfogyott
Leírás
<p style="text-align: justify;">Korai tanítás? Ki a jó óvónő? Tanítson-e a szülő? Specializáció? Fontos kérdések, amelyeknek súlyát különösen akkor érezzük, ha magunk is érintettek vagyunk. Nem könnyű a válaszadás, hiszen számos probléma még mindig a szakemberek vitáinak a tárgya, és sok esetben maguk az intézmények – az óvodák, iskolák – is eltérő gyakorlatot folytatnak. Vekerdy Tamás e könyv megírása előtt tíz esztendeig dolgozott gyakorló pszichológusként nevelési tanácsadóban, tehát valóban "élesben" találkozott ezekkel a kérdésekkel, amelyek mögött azonban mindig ott állt egy segítségre szoruló gyermek, család, vagy éppen egy pedagógus, egy intézmény – diagnózisai, következtetései éppen ezért lehetnek mindannyiunkhoz szólóak.</p>
További információk
Szerző | Vekerdy Tamás |
---|