Elemzi az iskolai fejlesztési tartalmakat, tanítás-tanulási eszköztárat, a játék és a foglalkoztatás formáit. Kiemelten kezeli a tanulócsoportok szervezését: többféle modell, gyógypedagógiai koncepció részletes elemzésével, példahelyzetek felsorakoztatásával világítva meg a kérdést. Körüljárja a súlyosan és halmozottan sérültek nevelõi beállítódását, illetve a családi nevelést is.
Leírás
A szerzõ Speciális didaktika 2. munkája a tanítás-tanulás rendszerelméletét követve mutatja be a súlyosan és halmozottan sérült iskoláskorúak foglalkoztatásának területeit. Elemzi az iskolai fejlesztési tartalmakat, tanítás-tanulási eszköztárat, a játék és a foglalkoztatás formáit. Kiemelten kezeli a tanulócsoportok szervezését: többféle modell, gyógypedagógiai koncepció részletes elemzésével, példahelyzetek felsorakoztatásával világítva meg a kérdést. Körüljárja a súlyosan és halmozottan sérültek nevelõi beállítódását, illetve a családi nevelést is.
További információk
Szerző | Vágó Éva Anna |
---|