Share on Pinterest
There are no images.
Osszd meg barátaiddal










Submit
Főoldal>Diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia, tanulási zavar - Gyakorlók, Matematika, Matematikai készség, Újdonságok>Számházak – Fejlesztő és oktatójáték a 20-as számkör megismerésére, diszkalkalkuliával küzdő gyermekek részére

Számházak – Fejlesztő és oktatójáték a 20-as számkör megismerésére, diszkalkalkuliával küzdő gyermekek részére

7000 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Interaktív fejlesztő és oktatójáték a 20-as számkör megismerésére a 4-8 éves korosztály számára. Új fejlesztő játék a diszkalkuliával  küzdő kisgyermekek részére. Óvodai és iskolai taneszközként is használható, minden tanulási módszer részeként.

Nagyon fontosnak tartottuk azt is, hogy olyan eszköz segítségével tanuljon a gyermek, amivel minden fontos matematikai ismeretet kézzelfogható módon tudjon megismerni a szó szoros értelmében. Ne csak egy képen lássa a feladatot, hanem a képek, korongok rakosgatásával igazán elmélyüljenek az ismeretek. Különösen a diszkalkuliás gyermekeknél nagy előny az, hogy egy számára nehezebb feladatot tetszőleges számban lehet ismételni.

A matematikai problémákkal küzdő, diszkalkuliás gyermekek számára is segítség lehet ez a komplex játékos taneszköz, mert a látás, hallás és tapintás kapcsolata folyamatosan fennáll a játék használata során. Természetesen végül szükséges  az írásos gyakorlás is. Ez a négyes egység nagyban segíti a számfogalom kialakulását.

 

Leírás

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Interaktív fejlesztő és oktatójáték a 20-as számkör megismerésére a 4-8 éves korosztály számára. Új fejlesztő játék a diszkalkuliával  küzdő kisgyermekek részére. Óvodai és iskolai taneszközként is használható, minden tanulási módszer részeként.

Számházak oktatójáték  megalkotásában az vezérelt bennünket, hogy a gyermekek minél játékosabban minél több ismeretet megszerezhessenek egy eszköz használata során.  Akár a számokkal való első ismerkedéstől kezdve  egészen a kisiskoláskorig elkísérje őket. Szülő, nagyszülő is használni tudja az otthoni tanulás során. Legyen színes, figyelemfelkeltő, hogy az első emlékek a számok tudományáról  igazán kellemesek legyenek, és így megelőzhető legyen az, hogy a matematika váljék a mumussá az iskolában.

Biológiai matematikai képességünk két csoportra osztható. A biológiailag elsődleges matematikai képességünk veleszületett, az emberre jellemző és erre épül rá a biológiailag másodlagos matematikai képességünk tanulás útján. Ez a másodlagos tanulási folyamat a nyelvi kommunikáció  által jön létre. Ennek a folyamatát meghatározza az adott kultúra, az iskolarendszer és sajnos akár maga a tanulás folyamata is létrehozhat egyfajta szorongást a tantárgytól. Segítsünk a gyermeknek abban, hogy ne jusson el idáig és biztos tudást adjunk a birtokába. Ebben segít a megfelelő iskolai előkészítés és később is az, hogy fejlődését figyelemmel kísérjük és foglalkozunk vele otthon is, nem csak az iskolára hagyva ezt a feladatot.

Nagyon fontosnak tartottuk azt is, hogy olyan eszköz segítségével tanuljon a gyermek, amivel minden fontos matematikai ismeretet kézzelfogható módon tudjon megismerni a szó szoros értelmében. Ne csak egy képen lássa a feladatot, hanem a képek, korongok rakosgatásával igazán elmélyüljenek az ismeretek.

A matematikai problémákkal küzdő, diszkalkuliás gyermekek számára is segítség lehet ez a komplex játékos taneszköz, mert a látás, hallás és tapintás kapcsolata folyamatosan fennáll a játék használata során. Természetesen végül szükséges  az írásos gyakorlás is. Ez a négyes egység nagyban segíti a számfogalom kialakulását.

Termékünket mind az óvónők, pedagógusok, fejlesztő pedagógusok, gyógypedagógusok és természetesen a szülők, nagyszülők számára is ajánlani tudjuk.

A feladatokat hét csoportra osztottuk:

  1. A számfogalom kialakítása; a kézkép, számkép (korongkép), számjegy összekapcsolása.
  2. Általános fejlesztő feladatok a sorozat és kombinatorika témakörben, finom mozgások és beszédkészség fejlesztése. Olyan fogalmakat lehet bevezetni a gyermek szókincsébe, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy később megértse, önállóan alkalmazza a megtanult ismereteket. A szövegértés is fejleszthető némelyik gyakorlat által.
  3. Növekvő és csökkenő sorozat.
  4. Páros és páratlan számok.
  5. Sorszámok.
  6. Bontás, pótlás, relációs jel megismertetése, összeadás, kivonás elsajátítása.
  7. Társasjátékok, amelyek célja a megtanult ismeretek játékos elmélyítése.

A játék segít a memória, kommunikáció, logikus gondolkodás fejlesztésében. Mindezt a sok ismeretet végig játékosan több mint 40 különböző interaktív feladat keretében tudják Önök átadni. Ez azt is jelenti, hogy több mint 200 feladat elvégzésére nyílik lehetőség, mert néhányat külön kell elvégezni mind a 10 számmal.

Kreatív szülők, oktatók még a felsoroltaknál is többet ki fognak hozni belőle. Gondoljunk arra, hogy az építőkocka miért olyan örök és nem idejétmúlt játék ma sem.   Egyszerűsége lehetővé teszi, hogy számtalan kombinációban rakjuk össze az elemeket életkornak és fantáziának megfelelően. Ez a játék is egy kicsit hasonlatos ebben az építőkockához.  Akár spontán újabb feladatok is születhetnek majd a használat közben.

Különösen a diszkalkuliás gyermekeknél nagy előny az, hogy egy számára nehezebb feladatot tetszőleges számban lehet ismételni.

A Számházak oktatójáték tartalma:
10 db növekvő méretű puzzle kép
10 db kártya (számok 1-től 20-ig)
3 db kártya a korongok lerakására
1 db színező füzet
108 db korong (24 db piros-kék, 32 db számos 0-20, 10 db sorszám, 42 db műveleti jel)
8 db bábu, 2 db dobókocka
4 db tárolódoboz a korongoknak
Játékleírás

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Érdekelhetnek még…