>, Pedagógia, gyógypedagógia>Reflexek, tanulás és viselkedés – Betekintés a gyermeki elmébe

Reflexek, tanulás és viselkedés – Betekintés a gyermeki elmébe

Elfogyott

Peter Blythe a tanulás és a viselkedés fizikai alapjait tanulmányozta. Arra a következtetésre jutott, hogy a primitív (túlélõ) és a testtartási reflexek felismerése és vizsgálata komoly segítséget jelenthet a pedagógusok, pszichológusok és szülõk számára abban, hogy megértsék, miért marad le egy gyermek a korcsoportjától. A Reflexek, tanulás és viselkedés könyv nem csak arra tanítja meg a szülõket és szakembereket, hogy felismerjék a nehézségek és elmaradás okát, hanem arra is, miként, milyen gyakorlatokkal segítsék a gyermeket.

Kívánságlistába
Kívánságlistába
Cikkszám: 911 Kategóriák: , Címke: Szerző: Sally Goddard Blythe

Leírás

Peter Blythe a tanulás és a viselkedés fizikai alapjait tanulmányozta. Arra a következtetésre jutott, hogy a primitív (túlélő) és a testtartási reflexek felismerése és vizsgálata komoly segítséget jelenthet a pedagógusok, pszichológusok és szülők számára abban, hogy megértsék, miért marad le egy gyermek a korcsoportjától. A Reflexek, tanulás és viselkedés – Betekintés a gyermeki elmébe című könyv nem csak arra tanítja meg a szülőket és szakembereket, hogy felismerjék a nehézségek és elmaradás okát, hanem arra is, miként, milyen gyakorlatokkal segítsék a gyermeket. A Goddard módszer azon a gondolaton alapul, hogy csak megfelelő idegrendszeri fejlettséggel rendelkező gyermekeknél alkalmazhatóak hatásosan a különböző oktatási módszerek. A Goddard-módszer alkalmazói megkeresik, miért marad le egy gyermek a korosztályától, majd megfelelő gyakorlatokkal fejlesztik az idegrendszerét, és ezáltal felzárkóztatják, sikerélményhez juttatják őt.

További információk

Szerző

Sally Goddard Blythe

Érdekelhetnek még…

Kategóriák