KrasznárKönyv az eredeti. Fejlesztő, logopédiai és gyógypedagógiai könyvek az elsőtől.
Fejlesztés nagyszerűen

Rémült palacsinták EQ fejlesztő társasjáték – Győzd le a félelmet!

8740 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

A mindennapi félelmek legyőzését segíti a Rémült palacsinták EQ fejlesztő társasjáték.

A palacsintajáték vidám, támogató környezetet biztosít, segíti a gyermeket, hogy felismerje a félelmet keltő helyzeteket, alkalmat ad rá, hogy kifejezze, szavakba foglalja érzelmeit.

Pozitív stratégiákat ismer meg, amik segítenek kezelni negatív hangulatait félelmet keltő szituációkban.

Félelemkeltő szituációkban szükségünk van bizonyos módszerekre, amik csillapítják félelmünket. Ebben a játékban ötleteket szerettünk volna adni ehhez, hogy legközelebb a gyermekek könnyebben legyőzhessék félelmeiket.

Fejleszti: az érzelmeket, szociális érzéket, beszédkészséget.

 

Leírás

A mindennapi félelmek legyőzését segíti a Rémült palacsinták EQ fejlesztő társasjáték.

A palacsintajáték vidám, támogató környezetet biztosít, segíti a gyermeket, hogy felismerje a félelmet keltő helyzeteket, alkalmat ad rá, hogy kifejezze, szavakba foglalja érzelmeit.

Győzd le a félelmet, és gyűjts be minél több palacsintát a játék vége előtt!

A palacsintajáték vidám, támogató környezetet biztosít, segíti a gyermeket, hogy felismerje a félelmet keltő helyzeteket, alkalmat ad rá, hogy kifejezze, szavakba foglalja érzelmeit. Pozitív stratégiákat ismer meg, amik segítenek kezelni negatív hangulatait félelmet keltő szituációkban.

Életkor: 3-6 éveseknek. Játékosok száma: 2-6 (2 játékos vagy 2 csapat).

Fejleszti: az érzelmeket, szociális érzéket, beszédkészséget.

A készlet tartalma: 30 db kétoldalas palacsintakártya, két műanyag forgató lapát, két bábu, 1 játéktábla pörgetővel,  játékleírás.

A játék célja: Gyűjts össze minél több palacsintát a játék végére!

A játék menete:

  1. A játékosok szétterítik az asztalon a palacsintakártyákat, félelmet mutató oldalukkal felfelé.
  2. Az első játékos vagy csapat megpörgeti a nyilat, mely megmutatja, hányat léphet előre a bábujával.
  3. Amikor megérkezett a megfelelő mezőre, választ egy palacsinta kártyát. A játékvezető megkérdezi: „Szerinted mitől fél ez a palacsinta”?
  4. A játékos válaszol, majd megpróbálja kitalálni, hogyan lehetne elkerülni vagy legyőzni a félelmet, amit a képen lévő alak átél. Több lehetséges megoldást is felvethet.
  5. A forgatólapát segítségével megpróbálja megfordítani a palacsintát, majd elmeséli társainak,mit lát a megfordított képen, hogyan érzi most magát a rajta lévő szereplő.
  6. Ha a kép hátoldalán lévő jelenet azonos vagy hasonló a játékos valamelyik megoldásához,amit felvetett, megtarthatja a palacsintát.
  7. Ha rossz volt a megoldása, visszarakja a kártyát az ijedt palacsintával felfelé az asztalra.
  8. A játéknak akkor van vége, ha mindkét játékos (csapat) végigment a pályán. Ekkor megszámolják a palacsintáikat, az győz, akinél több palacsinta van.

Félelemkeltő szituációkban szükségünk van bizonyos módszerekre, amik csillapítják félelmünket. Ebben a játékban ötleteket szerettünk volna adni ehhez, hogy legközelebb a gyermekek könnyebben legyőzhessék félelmeiket.

 

Érdekelhetnek még…

Kategóriák

Go to Top