KrasznárKönyv az eredeti. Fejlesztő, logopédiai és gyógypedagógiai könyvek az elsőtől.
Fejlesztés nagyszerűen

Pizsama party Kommunikációt fejlesztő kártyajáték

6890 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Személyiségfejlesztő és kommunikációt fejlesztő társasjáték 9-13 éveseknek.

Leírás

A játék megkezdése előtt el kell dönteni, hogy egy vagy több kategóriában játszotok. Osszunk ki 2 „Joker” kártyát mindenkinek. Keverjük össze a kiválasztott kártyákat és vegyünk el egyet találomra anélkül, hogy megnéznénk. (így páratlan számú lesz, tehát egy megmarad valakinél, aminek nem lesz párja). Osszuk ki az egész pakli kártyát a játékosok között. A játékosoknak párokat kell képezniük és maguk elé kell helyezniük azokat, felfelé fordítva. Egy pár pl., ha hasonló virágok vannak a 2 lapon (alak és szín). Az első játékos húz egy lapot találomra a balján ülő társától. Ha tud párt képezni az új lappal, akkor maga elé teszi a párt. Ha nincs párja, akkor megtartja a húzott lapot és a következő játékos húz egy kártyát a balján ülő társától. A játékos, akinek megmarad egy kártya a kezében a játék végén, az veszített. A balkéz felőli játékostól kérdez egy kérdést, vagy neki kell adnia egy büntető kártyát. kártyákat csak egyszerűen felhúzzák a játékosok egyesével sorjában, felteszik a kérdéseket, vagy adhatnak büntető kártyát minden további szabály nélkül. Össze kell keverni a kártyákat és egy kupacban középre kell tenni. Minden játékos felhúz egy lapot sorjában, és kérdést tesz fel a mellette lévőnek. Ha egy játékos nem szeretne válaszolni egy kérdésre, használhat egy Jokert. Így egy új lapot húznak neki. A játékosok szabadon előadhatják, megvalósíthatják a rajzokat és feltehetnek személyre szabott kérdéseket. Narancsszínű kártyák: Kínai képek. Képzeld el, „mi lennél, ha egy ….lennél”. Kék kártyák: kitalálandó történetek. Mit jelent ez a kép neked? Pink kártyák: valódi történetek. Egy meg történt történetet kell elmesélni, vagy ki kell fejezni egy érzést, amely sugallja a kártya témáját. Zöld kártyák: zálog.

Kategóriák

Go to Top