Ez a mű olyan tankönyv, amely közvetlenül tanítóképzős hallgatóknak szól, mindkét témakört, a matematikát és a tantárgy-pedagógiát is magába foglalja. A legegyszerűbb tanulói teljesítmény kialakulásának elemző felderítésével indul, s eljut a főiskolai ismeretrendszerig. Teszi ezt olyan módon, hogy a hallgató, az olvasó ezt az ívet, mint egységes folyamatot átélheti. Közben feltárul előtte a jelenlegi oktatás fejlesztésének szükségessége és számos lehetősége is. Mivel a könyv a matematikai ismeretszerzést tágan írja le, ajánlható szakkönyvként a főiskolai és az egyetemi szaktanárképzésben is. Több olyan témakör kifejtését is tartalmazza, amelyeket máshol az érdeklődő nem talál meg. Mindezt közérthető módon tárgyalja.
A matematikai ismeretszerzési folyamatról.
3500 Ft
Leírás
Ez a mű olyan tankönyv, amely közvetlenül tanítóképzős hallgatóknak szól, mindkét témakört, a matematikát és a tantárgy-pedagógiát is magába foglalja. A legegyszerűbb tanulói teljesítmény kialakulásának elemző felderítésével indul, s eljut a főiskolai ismeretrendszerig. Teszi ezt olyan módon, hogy a hallgató, az olvasó ezt az ívet, mint egységes folyamatot átélheti. Közben feltárul előtte a jelenlegi oktatás fejlesztésének szükségessége és számos lehetősége is. Mivel a könyv a matematikai ismeretszerzést tágan írja le, ajánlható szakkönyvként a főiskolai és az egyetemi szaktanárképzésben is. Több olyan témakör kifejtését is tartalmazza, amelyeket máshol az érdeklődő nem talál meg. Mindezt közérthető módon tárgyalja.
További információk
Szerző | Peller József |
---|