A szerző új sorozatának célja, hogy gyakorlati segítséget nyújtson a mozgáskoordináció fejlesztésében minden szakembernek, aki a 2-16 éves korú gyermekek és fiatalok testnevelésével foglalkozik. A sorozat első darabja az egyensúlyérzékelés, az egyensúlyi kompetenciák fejlesztésével foglalkozik. Az elméleti alapismeretek után egy új felosztás szerint, 600 gyakorlatot és 49 játékot mutat be, melyek segítségével tudatosan és hatékonyan fejleszthetők az egyensúlyérzékelés különböző fajtái.
Koordinációs kompetenciák fejlesztése – Egyensúlyozás
1200 Ft
Leírás
<p>A szerző új sorozatának célja, hogy gyakorlati segítséget nyújtson a mozgáskoordináció fejlesztésében minden szakembernek, aki a 2-16 éves korú gyermekek és fiatalok testnevelésével foglalkozik. A sorozat első darabja az egyensúlyérzékelés, az egyensúlyi kompetenciák fejlesztésével foglalkozik. Az elméleti alapismeretek után egy új felosztás szerint, 600 gyakorlatot és 49 játékot mutat be, melyek segítségével tudatosan és hatékonyan fejleszthetők az egyensúlyérzékelés különböző fajtái.<br /><strong><span style=”color: #000000;”>1. A motorikus képességek</span></strong></p> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>1. 1 A motorikus képességek meghatározása</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>1. 2 A motorikus képességek csoportosítása</span></div> <div><strong><span style=”color: #000000;”>2. A koordinációs képességek</span></strong></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>2. 1 A koordinációs képességek meghatározása</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>2. 2 A jó mozgáskoordináció jellemzői</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>2. 3 A koordinációs képességek csoportosítása</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>2. 4 A koordinációs képességek fejlődésének főbb jellemzői</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>2. 5 A koordinációs képességek fejlesztésének módszertani vonatkozásai</span></div> <div><strong><span style=”color: #000000;”>3. Az egyensúlyozó képesség</span></strong></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 1 Az egyensúlyérzékelés és a vesztibuláris rendszer</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 2 Az egyensúlyérzékelés lényege</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 3 Az egyensúlyérzékelés fejlődése</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 4 Az egyensúlyérzékelés, mint kompetencia</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 5 Az egyensúlyérzékelés fejlesztésének lépései</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 6 Az egyensúlyérzékelés fejlesztésének módszertani vonatkozásai</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 7 Az egyensúlyérzékelés fajtái</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 8 Stabilitási egyensúly</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 9 Haladási egyensúly</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 10 Forgási egyensúly</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 11 Repülési egyensúly</span></div> <div><span style=”font-size: 12pt; font-family: Times New Roman;”>3. 12 Tárgyi egyensúly</span></div> <p> </p>
További információk
Szerző | Pappné Gazdag Zsuzsanna |
---|