Az iskolai matematika-tanulás alapfeltétele a mennyiségek, számjegyek közötti összefüggés felismerése. A számok rutinszerű sorolása nem azonos a matematikai tájékozottsággal. Ahhoz, hogy a megfelelő mennyiségfogalom kialakuljon az iskolát kezdő gyermekben, már óvodáskorban szükség van arra, hogy a mennyiségeket elemezze, összeadja, kivonja, bontsa, kipótolja.
E munkafüzetben ezek gyakorlására van lehetőség úgy, hogy a számjegyek írására még nem kerül sor, vagyis számok nélkül, csupán a mennyiségekkel gyakorolhat. Fontos lépcsőfok ez a gyerekek matematikai ismereteinek magabiztos kialakításában.
Óvodások matekfüzete – Számolás mennyiségekkel számok nélkül
Elfogyott
Kívánságlistába
Kívánságlistába
Leírás
Az iskolai matematika-tanulás alapfeltétele a mennyiségek, számjegyek közötti összefüggés felismerése. A számok rutinszerű sorolása nem azonos a matematikai tájékozottsággal. Ahhoz, hogy a megfelelő mennyiségfogalom kialakuljon az iskolát kezdő gyermekben, már óvodáskorban szükség van arra, hogy a mennyiségeket elemezze, összeadja, kivonja, bontsa, kipótolja.
E munkafüzetben ezek gyakorlására van lehetőség úgy, hogy a számjegyek írására még nem kerül sor, vagyis számok nélkül, csupán a mennyiségekkel gyakorolhat. Fontos lépcsőfok ez a gyerekek matematikai ismereteinek magabiztos kialakításában.