>>>Óvodások matekfüzete – Számolás mennyiségekkel számok nélkül

Óvodások matekfüzete – Számolás mennyiségekkel számok nélkül

1150 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Az iskolai matematika-tanulás alapfeltétele a mennyiségek, számjegyek közötti összefüggés felismerése. A számok rutinszerű sorolása nem azonos a matematikai tájékozottsággal. Ahhoz, hogy a megfelelő mennyiség­fogalom kialakuljon az iskolát kezdő gyermekben, már óvodáskorban szükség van arra, hogy a mennyiségeket elemezze, összeadja, kivonja, bontsa, kipótolja.
E munkafüzetben ezek gyakorlására van lehetőség úgy, hogy a számjegyek írására még nem kerül sor, vagyis számok nélkül, csupán a mennyiségekkel gyakorolhat. Fontos lépcsőfok ez a gyerekek matematikai ismereteinek magabiztos kiala­kításában.

Cikkszám: 3858 Kategória:

Leírás

Az iskolai matematika-tanulás alapfeltétele a mennyiségek, számjegyek közötti összefüggés felismerése. A számok rutinszerű sorolása nem azonos a matematikai tájékozottsággal. Ahhoz, hogy a megfelelő mennyiség­fogalom kialakuljon az iskolát kezdő gyermekben, már óvodáskorban szükség van arra, hogy a mennyiségeket elemezze, összeadja, kivonja, bontsa, kipótolja.
E munkafüzetben ezek gyakorlására van lehetőség úgy, hogy a számjegyek írására még nem kerül sor, vagyis számok nélkül, csupán a mennyiségekkel gyakorolhat. Fontos lépcsőfok ez a gyerekek matematikai ismereteinek magabiztos kiala­kításában.

Kategóriák