KrasznárKönyv az eredeti. Fejlesztő, logopédiai és gyógypedagógiai könyvek az elsőtől.
Fejlesztés nagyszerűen
Főoldal>Anyanyelv, Gyakorlók, fejlesztők diákoknak, Helyesírás, nyelvtan, Írás, olvasás, Szövegértés, Újdonságok>Óhaj-sóhaj királylány Nyelvkincstár – A ly-j használata – Történetekkel és feladatokkal

Óhaj-sóhaj királylány Nyelvkincstár – A ly-j használata – Történetekkel és feladatokkal

1695 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Az Óhaj-sóhaj királylány című mese és a hozzá kapcsolódó feladatgyűjtemény abban a szellemben készült, hogy a szakmai szempontok maximális figyelembevétele mellett a gyermekek számára élvezetes, könnyen befogadható oktatási eszközként szolgáljon. A Nyelvkincstár feladatainak egymás utáni megoldása során könnyebbé válik a szövegekben való tájékozódás, így tehát folyamatosan fejlődik a szövegértési képesség.
A folyamatos gyakorlással, a megszerzett tapasztalattal és a növekvő számú sikerélménnyel élményszerűvé, színesebbé válik a helyesírás megtanulása.

Leírás

Az írástanítás folyamatának hangsúlyos pontja a helyesírás biztos alapjainak lerakása. Habár a magyar nyelv tucatnyi helyesírási szabályának alkalmazása alapvetően az anyanyelvű diákok esetében ösztönösen, különösebb nehézség nélkül történik, kivételt erősítő szabályként és egyben a nyelv sajátosságaként jelenik meg az, hogy a “j”, “ly” használatára egzakt, mindenesetre alkalmazható szabályrendszer aligha létezik.
Számos tanulmány kimutatta, hogy a magyar társadalomban a “j”, “ly” nem megfelelő használata a leggyakoribb helyesírási hiba. Ahhoz, hogy ezen változtatni tudjunk, elengedhetetlen, hogy már kisgyermekkorban rutin, és ne ösztönszerű legyen a “j”, “ly” használata. Amíg az ösztönszerű helyesírásban több a bizonytalansági faktor, és jellemzően sejtésekből, megérzésekből ered, addig a rutinszerű helyesírás tudásalapú. Hogyan érhető el egy biztos talapzaton álló helyesírás?
Az Óhaj-sóhaj királylány című mese és a hozzá kapcsolódó feladatgyűjtemény abban a szellemben készült, hogy a szakmai szempontok maximális figyelembevétele mellett a gyermekek számára élvezetes, könnyen befogadható oktatási eszközként szolgáljon. A feladatok egymás utáni megoldása során könnyebbé válik a szövegekben való tájékozódás, így tehát folyamatosan fejlődik a szövegértési képesség.
A folyamatos gyakorlással, a megszerzett tapasztalattal és a növekvő számú sikerélménnyel élményszerűvé, színesebbé válik a helyesírás megtanulása.

További információk

Szerző

Csájiné Knézics Anikó

Érdekelhetnek még…

Kategóriák

Go to Top