A program téri tájékozódási problémákkal küzdõ, enyhébb fokú mozgáskorlátozott és/vagy hasonló tüneteket mutató, tanulási zavarral küzdõ gyermekek számára készült. A fejlesztés kiterjed a testséma, a téri észlelés, a téri emlékezés, a vizuomotoros koordináció, a térrel kapcsolatos fogalmak és szókincs, valamint a téri gondolkodási folyamat korrekciójára.
Leírás
A program téri tájékozódási problémákkal küzdõ, enyhébb fokú mozgáskorlátozott és/vagy hasonló tüneteket mutató, tanulási zavarral küzdõ gyermekek számára készült. A téri tájékozódási képességek kibontakozásának azt az idõszakát veszi célba, amely már feltételezi a kognitív fejlõdésnek a konkrét fogalmi gondolkodásra történõ átmeneti szintjét. A fejlesztés kiterjed a testséma, a téri észlelés, a téri emlékezés, a vizuomotoros koordináció, a térrel kapcsolatos fogalmak és szókincs, valamint a téri gondolkodási folyamat korrekciójára. A kézikönyv hatvan foglalkozásnyi terjedelemben feladattípus- és munkalapgyûjteményt tartalmaz, amit a koordináta rendszert alkalmazó téri elemzési technika egyre bõvülõ szempontjai tagolnak egységekbe. A kézikönyv ezenkívül általános útmutatót is magában foglal a fejlesztõ tanárok számára.
További információk
Szerző | Nagyné dr. Réz Ilona |
---|