Share on Pinterest
Osszd meg barátaiddal










Submit
Főoldal>Óvodapedagógia, Pedagógia, gyógypedagógia>Difer Fejlesztés mesékkel – Az anyanyelv, a gondolkodás fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban – Módszertani segédlet óvodapedagógusoknak és tanítóknak

Difer Fejlesztés mesékkel – Az anyanyelv, a gondolkodás fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban – Módszertani segédlet óvodapedagógusoknak és tanítóknak

3890 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

A DIFER programcsomag Fejlesztés mesékkel újabb kötete a rendszeres mesélésben, beszélgetésben rejlő lehetőségek használatához kínál eszközöket és módszereket a 4–8 éves gyermekek szociális, anyanyelvi, gondolkodásbeli fejlődésének eredményesebb segítése érdekében. Azok az 5–6 éves gyermekek, akiknek szinte minden nap mesélnek, másfél évvel fejlettebbek értelmileg és szociálisan azoknál, akiknek nem szoktak mesélni. A könyv fő fejezetei részletesen taglalják a témaköröket: 1. A mese, a mesélés fejlesztő hatása; 2. A relációszókincs fejlődésének segítése; 3. Az összefüggés-kezelés fejlődésének segítése; 4. A következtetés fejlődésének segítése, 5. Csoportos beszélgetésre előkészített mesék.

Cikkszám: 1993 Kategóriák: ,

Leírás

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

A DIFER programcsomag Fejlesztés mesékkel újabb kötete a rendszeres mesélésben, beszélgetésben rejlő lehetőségek használatához kínál eszközöket és módszereket a 4–8 éves gyermekek szociális, anyanyelvi, gondolkodásbeli fejlődésének eredményesebb segítése érdekében. Azok az 5–6 éves gyermekek, akiknek szinte minden nap mesélnek, másfél évvel fejlettebbek értelmileg és szociálisan azoknál, akiknek nem szoktak mesélni. Még nagyobb (két év) a hatása a “szóbeli együttműködésnek”, vagyis a rendszeres beszélgetésnek. Ismeretes, hogy az iskolába lépő gyermekek között ötévnyi a fejlettségbeli különbség. Mivel ezt a szélsőséges fejlődési fáziskülönbséget a hagyományos pedagógiai kultúrával nem lehet kielégítően kezelni, az ötödik évfolyamba lépő tanulók egyharmadának fejlődése lelassul, aminek következtében a tizedikes szakiskolások átlagos értelmi fejlettsége az ötödik-hatodik évfolyamos tanulók átlagos fejlettségi szintjén reked meg. A kutatások szerint a felnövekvő generációk jövőjét, sorsát az iskolába lépők szélsőséges fejlődési fáziskülönbségei határozzák meg. Ezt a különbséget van esélyünk – szülőknek és pedagógusoknak egyaránt – csökkenteni e könyv rendszeres használatával. A könyv fő fejezetei részletesen taglalják a témaköröket: 1. A mese, a mesélés fejlesztő hatása; 2. A relációszókincs fejlődésének segítése; 3. Az összefüggés-kezelés fejlődésének segítése; 4. A következtetés fejlődésének segítése, 5. Csoportos beszélgetésre előkészített mesék.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.