Az egyes fejezetek előtt található elméleti bevezető, a kérdőívek, a megfigyelések a gyerekre, szülőre és az óvónőre egyaránt vonatkoznak. Állásfoglalást találunk olyan fontos és széles körben vitatott kérdésekben, mint a fejlesztés és érés, az értékelés, a beszoktatás, az integrált nevelés és a vegyes életkorú csoportok. Valamennyi témát úgy járja körül, hogy egyszerre figyelembe veszi a gyerek, az óvónő és a család szempontjait.
A mi óvodánk – Neveléspszichológiai módszerek az óvodában
0 Ft
Elfogyott
Elfogyott
Kívánságlistába
Kívánságlistába
Leírás
Az egyes fejezetek előtt található elméleti bevezető, a kérdőívek, a megfigyelések a gyerekre, szülőre és az óvónőre egyaránt vonatkoznak. Állásfoglalást találunk olyan fontos és széles körben vitatott kérdésekben, mint a fejlesztés és érés, az értékelés, a beszoktatás, az integrált nevelés és a vegyes életkorú csoportok. Valamennyi témát úgy járja körül, hogy egyszerre figyelembe veszi a gyerek, az óvónő és a család szempontjait. A megfigyelési szempontok és vizsgálatok az óvónő gyermekismeretét és önismeretét gazdagítják.
További információk
Szerző | Kósáné Ormai Vera |
---|