A hibás artikuláció javítása nem érhet véget a tiszta ejtés elérésével és begyakorlásával, hanem apró lépésekkel meg kell tanítani a gyermeket az általa cserélten képzett hangzópár együttes használatára. A logopédiai terápiának ehhez a befejező szakaszához kívánnak a szerzők segítséget nyújtani a könyvben összegyűjtött differenciáló és automatizáló gyakorló feladatlapokkal. A pöszeség javítását segítő Cserebere gyűjteményben szereplő szó- és mondatanyagot elsősorban a kiejtésjavítás szempontjai szerint válogatták, azonban törekedtek arra is, hogy egyéb nyelvi teljesítmények, mint szókincs-aktivizálás, mondatalkotás, kifejezőkészség fejlesztésére is alkalmas legyen.
Cserebere 2. Differenciáló és automatizáló gyakorlóanyag a pöszeség javításához
2160 Ft
Leírás
Nehézséget jelent a már kialakított, hangkapcsolatokban rögzített, szavakban, mondatokban automatizált beszédhangokat beépíteni a folyamatos, spontán beszédbe. Ebben a fejlődési szakaszban a gyermekek gyakorlás közben már jól tudják ejteni a tanult hangzókat, de ha szabadon mesélnek valamit, még mindig összekeverik azokat. Ez a jelenség azt bizonyítja, hogy a hibás artikuláció javítása nem érhet véget a tiszta ejtés elérésével és begyakorlásával, hanem apró lépésekkel meg kell tanítani a gyermeket az általa cserélten képzett hangzópár együttes használatára. A logopédiai terápiának ehhez a befejező szakaszához kívánnak a szerzők segítséget nyújtani a könyvben összegyűjtött differenciáló és automatizáló gyakorló feladatlapokkal. A pöszeség javítását segítő Cserebere gyakorlóanyagban szereplő szó- és mondatanyagot elsősorban a kiejtésjavítás szempontjai szerint válogatták, azonban törekedtek arra is, hogy egyéb nyelvi teljesítmények, mint szókincs-aktivizálás, mondatalkotás, kifejezőkészség fejlesztésére is alkalmas legyen.
További információk
Szerző | Korompai Istvánné |
---|