A tanulási zavar nem lehet kizáró oka annak, hogy a diszlexiás gyermek vagy felnőtt ne szerezhessen Magyarországon olyan használható nyelvtudást, amely lehetővé teszi, hogy teljes értékű európai polgár váljon belőle. Nem az oktatásban való részvétel alóli felmentés, hanem a hozzáértő módon biztosított felzárkóztatás és a szakszerűen megtervezett programok szolgálják ezeknek a tanulóknak az érdekeit, és nyújtanak valódi esélyegyenlőséget. Kötetünk nemcsak a hazai, de a külföldi nyelvpedagógiai területen is hiánypótló mű, amelyben a nyelvtanárok, gyógypedagógusok, nevelési és oktatási szakemberek részletes képet kaphatnak a diszlexiás tanulók nyelvtanulási problémáiról és az oktatásukban sikerrel alkalmazható pedagógiai elvekről, tanítási módszerekről és technikákról.
Idegennyelv-elsajátítás és részképességzavarok
0 Ft
Elfogyott
Elfogyott
Leírás
<p style=”text-align: justify;”>A tanulási zavar nem lehet kizáró oka annak, hogy a diszlexiás gyermek vagy felnőtt ne szerezhessen Magyarországon olyan használható nyelvtudást, amely lehetővé teszi, hogy teljes értékű európai polgár váljon belőle. Nem az oktatásban való részvétel alóli felmentés, hanem a hozzáértő módon biztosított felzárkóztatás és a szakszerűen megtervezett programok szolgálják ezeknek a tanulóknak az érdekeit, és nyújtanak valódi esélyegyenlőséget. Kötetünk nemcsak a hazai, de a külföldi nyelvpedagógiai területen is hiánypótló mű, amelyben a nyelvtanárok, gyógypedagógusok, nevelési és oktatási szakemberek részletes képet kaphatnak a diszlexiás tanulók nyelvtanulási problémáiról és az oktatásukban sikerrel alkalmazható pedagógiai elvekről, tanítási módszerekről és technikákról.</p>
További információk
Szerző | Csizér Kata szerk., Kormos Judit |
---|