KrasznárKönyv az eredeti. Fejlesztő, logopédiai és gyógypedagógiai könyvek az elsőtől.
Fejlesztés nagyszerűen
Főoldal>Matematika, Matematikai készség, Óvodapedagógia, Pedagógia módszertan>DIFER A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban

DIFER A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban

3480 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Mit tehetünk, hogy gyermekeink az iskolában könnyen és örömmel tanuljanak? A siker titka a kezdetekben rejlik, a kisgyermekkorban lerakott biztos alapok teszik lehetővé a későbbi eredményes tanulást.
Ez a könyv ezt a célt szolgálja: a matematika játékos tanulásához nyújt segítséget 4–8 éves kor között.
A DIFER A számolás fejlesztése kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható.
„Számos ötletet találunk a könyvben olyan játékokra, melyek a cselekvésre épülő konkrét tapasztalatszerzést biztosítják. Ezek, a matematikai készségek mellett, hatással vannak a mozgás, a figyelem, az emlékezet, a kitartás, a türelem és a kommunikáció fejlődésére is.”

Cikkszám: MS9334 Kategóriák: , , , Címkék: , Szerző: Józsa Krisztián

Leírás

Mit tehetünk, hogy gyermekeink az iskolában könnyen és örömmel tanuljanak? A siker titka a kezdetekben rejlik, a kisgyermekkorban lerakott biztos alapok teszik lehetővé a későbbi eredményes tanulást.
Ez a könyv ezt a célt szolgálja: a matematika játékos tanulásához nyújt segítséget 4–8 éves kor között.
A DIFER A számolás fejlesztése kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható.
„Számos ötletet találunk a könyvben olyan játékokra, melyek a cselekvésre épülő konkrét tapasztalatszerzést biztosítják. Ezek, a matematikai készségek mellett, hatással vannak a mozgás, a figyelem, az emlékezet, a kitartás, a türelem és a kommunikáció fejlődésére is.” (Árvainé Libor Ildikó, tanító)
•„Nincs nagyobb öröm annál, amikor egy nehezen számoló gyermek vidáman dolgozik az órán, majd óra végén mosolyogva azt mondja: Én szeretem a matekot! Számomra ez a legnagyobb kihívás. Ennek eléréséhez ilyen játékokra van szükségünk.” (Köböl Erika, gyógypedagógus)
•„Kézikönyv? Tankönyv? Játékgyűjtemény? Mindhárom szerepben ideális! Tanító- és óvodapedagógus képzésben és továbbképzésben egyaránt hiánypótló kötet. S talán a legfontosabb: a könyv olvasója átéli, hogy a matematika szerethető!” (Dr. Hercz Mária, főiskolai docens)

További információk

Szerző

Józsa Krisztián

Kategóriák

Go to Top