>, Pszichológia>Az iskolai erőszak – Tanulmány az elidegenedésről, a bosszúról és a jóvátételről

Az iskolai erőszak – Tanulmány az elidegenedésről, a bosszúról és a jóvátételről

2690 Ft 2420 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Ez a könyv az iskolai erőszak jelensége mögött meghúzódó tényezőket tárja fel. Az teszi különösen izgalmas könyvvé, hogy ebben a viselkedés és az iskolarendszer belső dinamikáinak korábban ritkán vizsgált mélységei tárulnak fel. A zaklatott diákok belső világának feltárásával a könyv kettős célt követ. Az egyik fontos aspektus az, hogy a szakmabeliekkel, a családtagokkal, az iskolai dolgozókkal és a tágabb szociális rendszerrel jobban megértesse az erőszakos cselekmények mögött rejlő hatóerőket. A másik cél az, hogy a könyv olyan eszközöket és technikákat mutasson be, amelyek lehetővé teszik a diákok számára, hogy kifejezésre juttassák az egyébként "néma", elutasított belső élményeiket. Az álomalakokra, a mítoszokra, a képre, a belső testtudatra, illetve a csoportdialógusokra támaszkodó módszerekkel, az elfogadás és elismerés segítségével ezek a korábban figyelmen kívül hagyott, elfojtott jelenségek megtalálják a maguk helyét.

Cikkszám: 2435 Kategóriák: , Szerző: Ingrid Rose

Leírás

<p style="text-align: justify;">Manapság sokkal gyakrabban találkozunk az iskolában erőszakkal, mint régebben. E cselekedetek sokkoló utóhatásai az egész lakosságra hatással vannak, és leginkább az iskolásokat és tanáraikat, a szülőket és az érintett közösségeket sújtják. Ez a könyv az iskolai erőszak jelensége mögött meghúzódó tényezőket tárja fel. Az teszi különösen izgalmas könyvvé, hogy ebben a viselkedés és az iskolarendszer belső dinamikáinak korábban ritkán vizsgált mélységei tárulnak fel. A zaklatott diákok belső világának feltárásával a könyv kettős célt követ. Az egyik fontos aspektus az, hogy a szakmabeliekkel, a családtagokkal, az iskolai dolgozókkal és a tágabb szociális rendszerrel jobban megértesse az erőszakos cselekmények mögött rejlő hatóerőket. A másik cél az, hogy a könyv olyan eszközöket és technikákat mutasson be, amelyek lehetővé teszik a diákok számára, hogy kifejezésre juttassák az egyébként "néma", elutasított belső élményeiket. Az álomalakokra, a mítoszokra, a képre, a belső testtudatra, illetve a csoportdialógusokra támaszkodó módszerekkel, az elfogadás és elismerés segítségével ezek a korábban figyelmen kívül hagyott, elfojtott jelenségek megtalálják a maguk helyét.</p>

További információk

Szerző

Ingrid Rose

Kategóriák