KrasznárKönyv az eredeti. Fejlesztő, logopédiai és gyógypedagógiai könyvek az elsőtől.
Fejlesztés nagyszerűen
Főoldal>Együttműködés, kooperatív, Fejlesztő játékok, társasjátékok, Társasjátékok>HOP! HOP! HOP! – Az együttműködés fejlesztő társasjátéka

HOP! HOP! HOP! – Az együttműködés fejlesztő társasjátéka

12990 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Az együttműködés fejlesztő játéka, melyben mindenki a szél ellen játszik. A pásztorlánynak, a juhainak és a kutyának fedezékbe kell érniük a karámba mielőtt a szél elviszi a hidat. Vajon sikerül a játékosoknak együttműködnie és átvezetni a juhokat a karámba? Életkor: 4 éves kortól. Játékosok száma: Min. 2 fő. A játék időtartama: 15 perc. A játék célja: A karámhoz vinni a pásztorlányt, a juhait és a kutyát, mielőtt a szél elviszi a hidat.

Leírás

Az együttműködés fejlesztő játéka, melyben mindenki a szél ellen játszik. A pásztorlánynak, a juhainak és a kutyának fedezékbe kell érniük a karámba mielőtt a szél elviszi a hidat. Vajon sikerül a játékosoknak együttműködnie és átvezetni a juhokat a karámba? Életkor: 4 éves kortól. Játékosok száma: Min. 2 fő. A játék időtartama: 15 perc. A játék célja: A karámhoz vinni a pásztorlányt, a juhait és a kutyát, mielőtt a szél elviszi a hidat.

Játék, melyben mindenki a szél ellen játszik. A pásztorlánynak, a juhainak és a kutyának fedezékbe kell érniük a karámba mielőtt a szél elviszi a hidat. Vajon sikerül a játékosoknak együttműködnie és átvezetni a juhokat a karámba? Életkor: 4 éves kortól. Játékosok száma: Min. 2 fő. A játék időtartama: 15 perc. A játék célja: A karámhoz vinni a pásztorlányt, a juhait és a kutyát, mielőtt a szél elviszi a hidat. A játék tartalma:4 tábla, 1 karám fagerendával, 1 híd, 10 fa elem ( a híd pillérjei),1 fa bot, 1 pásztorlány, 9 juh, 1 kutya, 1 dobókocka. A játék előkészülete: 1. tegyük egymás mellé a táblákat a következő sorrendben: hegy-vidéki út–folyó-falusi udvar 2. a hegy táblára állítsuk fel a bábukat (pásztorlány, juhok, kutya) 3. a folyóra építsük fel a hidat 4. az udvaron állítsuk fel a karámot. A játék menete: A játék az óramutató járásával megegyező irányban haladhatunk. A legfiatalabb játékos kezdi a dobást a dobókockával. Hegy: tedd a kiválasztott bábút a hegyről a vidéki útra. Virág: vidd a kiválasztott bábút a vidéki útról a hídhoz. Híd: vidd a kiválasztott bábút a hídról a karámhoz. Nap: vidd a kiválasztott bábút a következő táblára. Dupla juh: vidd a kiválasztott bábút a következő táblára. Szél: vedd el a híd egyik pillérét a fa bottal (ügyesen válassz, hogy a híd minél tovább ellenálljon a szélnek). Fontos! A pásztorlány mindig megelőzi a nyájat egyik helyről a másikra lépéskor és a kutya mindig hátul zárja a sort. A játék vége: A játékosok akkor nyernek, ha minden bábút összegyűjtöttek a karám alatt, mielőtt a szél elvinné hidat. Másrészről pedig ha összedől a híd mielőtt minden bábu bekerülne a karámba, akkor minden játékos veszít.

Kategóriák

Go to Top