>, Óvodapedagógia, Pedagógia, gyógypedagógia>Iskolai sikerkalauz II. – A tanulási zavarok óvodáskori megelőzése

Iskolai sikerkalauz II. – A tanulási zavarok óvodáskori megelőzése

1270 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

E könyv nagycsoportos óvodások számára összeállított játékok és fejlesztő gyakorlatok gyűjteménye, melyek a tanulási képességeket megalapozó pszichikus funkciók fejlődését segítik. Szerves folytatása az Iskolai sikerkalauz I. kötet című könyvnek, mivel a harmonikus, teljesítményképes személyiség kialakítása és a képességfejlesztés nem nélkülözhetik egymást. Önmagában egyik sem elegendő: megfelelő szintű képességek hiányában vagy jó képességekkel rendelkezve, de nem megfelelő érzelmi- akarati jellemzőkkel, negatív énképpel és kudarcorientált beállítódással a gyermek iskolai eredményei mindenképpen gyengék lesznek.

Cikkszám: 2713 Kategóriák: , , Szerző: Harmatiné Dr. Olajos Tímea

Leírás

<p style=”text-align: justify;”><strong></strong>E könyv nagycsoportos óvodások számára összeállított játékok és fejlesztő gyakorlatok gyűjteménye, melyek a tanulási képességeket megalapozó pszichikus funkciók fejlődését segítik. Szerves folytatása az Iskolai sikerkalauz I. kötet című könyvnek, mivel a harmonikus, teljesítményképes személyiség kialakítása és a képességfejlesztés nem nélkülözhetik egymást. Önmagában egyik sem elegendő: megfelelő szintű képességek hiányában vagy jó képességekkel rendelkezve, de nem megfelelő érzelmi- akarati jellemzőkkel, negatív énképpel és kudarcorientált beállítódással a gyermek iskolai eredményei mindenképpen gyengék lesznek.<br />Az elméleti áttekintést követő Ötlettár című rész nevéhez méltóan valóban olyan forrás, kiindulópont kíván lenni, melyből a gyermekkel foglalkozó felnőtt (akár óvodapedagógus, akár családtag) meríthet. Megismerve az úgynevezett „típusfeladatokat” – saját kreativitására alapozva – maga is kitalálhat hasonlókat.<br />Az Ötlettárban bemutatott feladatok és játékok aktívan igénylik a segítő felnőtt jelenlétét. Az instrukciók felolvasásán túl tulajdonképpen minden feladat lehetőséget kínál beszélgetés kezdeményezésére, kérdésfeltevésre vagy ismeret- és szókincsbővítésre.</p>

További információk

Szerző

Harmatiné Dr. Olajos Tímea

Kategóriák