Főbb fejezetek: Élmény és tanulás; A tevékenységközpontú tanulásszervezés módszertana; A szociális kompetenciák tervezése – önismereti gyakorlatok – társas készségeket fejlesztő gyakorlatok; Kognitív fejlődés; Szövegértés, szövegalkotás, foglalkozástervek; Tájékozódás térben és időben – foglalkozástervek; Számolás, mérés, elemzés – foglalkozástervek.
Alkotva tanulunk – Tevékenységközpontú foglalkozások 11-12 éveseknek
Elfogyott
Kívánságlistába
Kívánságlistába
Leírás
Az utóbbi néhány évtizedben jókorát fordult a világ, és ez nem hagyhatja iskola- és tudásképünket sem változatlanul.a megismerés megismerését helyezni a tanítás középpontjába, megteremtve diákjaink számára az eligazodás és a fejlődés lehetőségét. Így a passzív befogadást az iskolában is felváltja a megismerő tevékenység tapasztalataira építő tanulás. Főbb fejezetek: Élmény és tanulás; A tevékenységközpontú tanulásszervezés módszertana; A szociális kompetenciák tervezése – önismereti gyakorlatok – társas készségeket fejlesztő gyakorlatok; Kognitív fejlődés; Szövegértés, szövegalkotás, foglalkozástervek; Tájékozódás térben és időben – foglalkozástervek; Számolás, mérés, elemzés – foglalkozástervek.
További információk
Szerző | Földes Petra, Peer Krisztina |
---|