A könyv fő fejezetei az alábbi témaköröket taglalják: Értelmi akadályozottság és változás; Az értelmileg akadályozottaknál előforduló leggyakoribb kórképek és azok jellemzői; Családközpontú kora gyermekkori intervenció és fejlesztés; DSGM-kezelés mint a kora gyermekkori intervenció egyik mozgásfejlesztő szolgáltatása; Értelmileg akadályozott gyermekek olvasás-írás tanítása; A Montessori-pedagógia és alkalmazhatósága sajátos nevelési igényű gyermekeknél; Értelmileg akadályozott gyermekek számolás-mérés tanítása; Mozgásjellemzők és fejlesztésük értelmileg akadályozott személyeknél; Értelmileg akadályozott személyek és a játék; Súlyosan-halmozottan fogyatékos személyek fejlestésének elméleti alapjai; A súlyosan-halmozottan akadályozott gyermekek iskolai integrációja Németországban; Autizmussal élő gyermekek gyógypedagógiai fejlesztése.
Dr. Radványi Katalin: Máské(p)p? – Intellektuális fogyatékossággal élő emberek gyógypedagógusainak tankönyve
Elfogyott
Leírás
<p style="text-align: justify;">A könyv fő fejezetei az alábbi témaköröket taglalják: Értelmi akadályozottság és változás; Az értelmileg akadályozottaknál előforduló leggyakoribb kórképek és azok jellemzői; Családközpontú kora gyermekkori intervenció és fejlesztés; DSGM-kezelés mint a kora gyermekkori intervenció egyik mozgásfejlesztő szolgáltatása; Értelmileg akadályozott gyermekek olvasás-írás tanítása; A Montessori-pedagógia és alkalmazhatósága sajátos nevelési igényű gyermekeknél; Értelmileg akadályozott gyermekek számolás-mérés tanítása; Mozgásjellemzők és fejlesztésük értelmileg akadályozott személyeknél; Értelmileg akadályozott személyek és a játék; Súlyosan-halmozottan fogyatékos személyek fejlestésének elméleti alapjai; A súlyosan-halmozottan akadályozott gyermekek iskolai integrációja Németországban; Autizmussal élő gyermekek gyógypedagógiai fejlesztése.</p>