A munkaképesség, mint pedagógiai kategória elsõként a Kovács-módszerben jelenik meg. Itt fogalmazódik meg világosan az a szükséglet, hogy a tanulás eredményességének javításához mindenekelõtt a résztvevõk munkaképességének fejlesztésérõl és fenntartásáról kell gondoskodni. Ehhez kínál széles elméleti alapvetést és sok gyakorlati tapasztalatot a Kovács-módszer pedagógiája.

Dr. Pásztor Zsuzsanna: Új utak a zeneoktatásban – Kovács-módszer alkalmazása a kezdetektõl a foglalkozási ártalmak megelõzéséig
Elfogyott
Kívánságlistába
Kívánságlistába
Leírás
A munkaképesség, mint pedagógiai kategória elsõként a Kovács-módszerben jelenik meg. Itt fogalmazódik meg világosan az a szükséglet, hogy a tanulás eredményességének javításához mindenekelõtt a résztvevõk munkaképességének fejlesztésérõl és fenntartásáról kell gondoskodni. Ezt a feladatot az iskola nem háríthatja más intézményekre, sem a családokra. A munkaképesség-gondozásnak az iskolában kell történnie. Ehhez kínál széles elméleti alapvetést és sok gyakorlati tapasztalatot a Kovács-módszer pedagógiája.