A hallássérült gyermekek integrált nevelése könyv elsõ egysége azokkal a kérdésekkel foglalkozik az általános iskolai pedagógia szemszögébõl, mitõl lesz befogadó az általános iskola, mely tanítási stratégiákat kellene megváltoztatni annak érdekében, hogy a másság legkülönbözõbb jegyeit mutató gyermek szociálisan és tanulmányilag is könnyebben illeszkedhessen be. A második rész a hallássérültek integrációjának, befogadásának különbözõ részkérdéseit járja körül.
A hallássérült gyermekek integrált nevelése
0 Ft
Elfogyott
Elfogyott
Kívánságlistába
Kívánságlistába
Leírás
Az integráció sikere a befogadó többségi iskola és a vele együttmûködõ gyógypedagógiai tevékenység összehangolásán múlik. A hallássérült gyermekek integrált nevelése könyv elsõ egysége azokkal a kérdésekkel foglalkozik az általános iskolai pedagógia szemszögébõl, mitõl lesz befogadó az általános iskola, mely tanítási stratégiákat kellene megváltoztatni annak érdekében, hogy a másság legkülönbözõbb jegyeit mutató gyermek szociálisan és tanulmányilag is könnyebben illeszkedhessen be. A második rész a hallássérültek integrációjának, befogadásának különbözõ részkérdéseit járja körül.
További információk
Szerző | Dr. Csányi Yvonne |
---|