>>, Megismerő játékok>Colorami- 2 Képességfejlesztő társasjáték a színekkel kicsiknek

Colorami- 2 Képességfejlesztő társasjáték a színekkel kicsiknek

5490 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Piros, zöld, sárga… játék a színekkel! 2 klasszikus játék a kisgyerekeknek, amelyek a Liba (lépegető) és a Ludo (Ki nevet a végén) játék elvein alapulnak. A játékosok a színeknek megfelelően lépkednek a bábuikkal. Ajánlott életkor: 3 éves kortól. Liba játék a színekkel: A játék célja: Elsőként érkezz meg a sokszínű virágra a tábla közepén. A játék menete: Minden játékos választ egy bábút és a kiinduló helyére teszi őket. Az óramutatóval megegyező irányban játszunk. A legfiatalabb játékos kezdi a dobást a kockával. A játékos a kockával dobott színű virágra léphet. (pl.: ha egy lila virágot dob a játékos, akkor az első lila színű virágra léphet a táblán.) Egy helyen csak egy játékos állhat. Ha a játékos egy már foglalt virágra lépne, akkor elfoglalja a helyet és visszaküldi a kiindulási helyére. Ki nyer? A végén, ha egy játékos olyan színes virágot dob, amilyenből már nincs több, akkor a sokszínű virágra léphet és nyer. Ludo játék a színekkel: A játék célja: Körbemenni a táblán a bábuval és elsőként a tábla közepére érni. A játék menete: Minden játékos választ egy bábút és a kiinduló helyére teszi. A játék az óramutatóval megegyező irányban halad. A legfiatalabb játékos kezdi a kockadobást. Ki nyer? A játékos, aki összegyűjti mind a 2 bábuját a tábla közepén, az nyer.

Leírás

<p style="text-align: justify;">Piros, zöld, sárga… játék a színekkel! 2 klasszikus játék a kisgyerekeknek, amelyek a Liba (lépegető) és a Ludo (Ki nevet a végén) játék elvein alapulnak. A játékosok a színeknek megfelelően lépkednek a bábuikkal. Ajánlott életkor: 3 éves kortól. Liba játék a színekkel: A játék célja: Elsőként érkezz meg a sokszínű virágra a tábla közepén. A játék menete: Minden játékos választ egy bábút és a kiinduló helyére teszi őket. Az óramutatóval megegyező irányban játszunk. A legfiatalabb játékos kezdi a dobást a kockával. A játékos a kockával dobott színű virágra léphet. (pl.: ha egy lila virágot dob a játékos, akkor az első lila színű virágra léphet a táblán.) Egy helyen csak egy játékos állhat. Ha a játékos egy már foglalt virágra lépne, akkor elfoglalja a helyet és visszaküldi a kiindulási helyére. Ki nyer? A végén, ha egy játékos olyan színes virágot dob, amilyenből már nincs több, akkor a sokszínű virágra léphet és nyer. Ludo játék a színekkel: A játék célja: Körbemenni a táblán a bábuval és elsőként a tábla közepére érni. A játék menete: Minden játékos választ egy bábút és a kiinduló helyére teszi. A játék az óramutatóval megegyező irányban halad. A legfiatalabb játékos kezdi a kockadobást. Ki nyer? A játékos, aki összegyűjti mind a 2 bábuját a tábla közepén, az nyer.</p>

Kategóriák