Ez a játék nagyon egyedi lehetőséget biztosít az összeadás, kivonás és szorzás gyakorlására a gyerekeknek.
Abrakadabra! Oldd meg az összeadás, kivonás, szorzás műveleteket, majd dörzsöléssel melegítsd fel a kártyád túloldalán lévő csillagot, hogy előjöjjön a helyes válasz. Te légy az első, aki minden ínycsiklandó hozzávalót összegyűjt a varázsitalhoz!
Fejlesztési területek: összeadás, kivonás tízes számkörben, ismerkedés a szorzással, megfigyelés.
Bűvös matek – Matematikai képességfejlesztő játék
7300 Ft
Leírás
Fejlesztési területek: összeadás, kivonás tízes számkörben, ismerkedés a szorzással, megfigyelés.
A doboz tartalma: 4 varázslótábla, 30 bűvös hozzávaló-kártya, 30 varázslatos műveletkártya, 1 útmutató.
A játék előkészítése: Minden játékos választ egy varázslótáblát. A műveletkártyákat lefelé fordítva szétterítjük az asztalon. Összekeverjük a bűvös hozzávalókat, és mindenkinek osztunk hatot. Ezeket a kártyákat az összeggel felfelé maguk elé rakják a játékosok.
A játék menete:
1. A legfiatalabb játékos felemel egy csillagos kártyát, és megfordítja úgy, hogy a többiek ne lássák, mi van rajta.
2. Fejben elvégzi a rajta lévő műveletet, majd megnézi, hogy az eredmény rajta van-e valamelyik kártyáján.
3. Ha nála van az eredményt mutató kártya, elkiáltja magát: „Abrakadabra!”, és megfordítva a műveletkártyát, addig dörzsöli-melegíti a csillagot, míg mintegy varázslatra, meg nem jelenik az eredmény a csillagon. Ha helyesen oldotta meg a feladatot, a hozzávaló-kártyát rárakja a varázslótáblára. A játékot a tőle balra ülő gyermek folytatja. A műveletkártyát félreteszik, kikerül a játékból.
4. Ha nincs olyan kártyája, amin rajta van az eredmény, vagy kiderül, hogy rosszul számolt, a műveletet megmutatja a többi játékosnak. Ők igyekeznek kiszámolni, és megnézik, náluk van-e az eredményt mutató kártya. Aki először rátalál, felkiált: „Abrakadabra!”, és kimondja az eredményt. Ha helyesen válaszol, megfordítja az eredménykártyát, és a bűvös hozzávalót rárakja a táblájára. A műveletkártyát félreteszik. Ha senkinél nincs ott az eredmény, a műveletkártya kikerül a játékból.
Győztes: Az a játékos nyer, aki elsőként tölti meg a tábláját a hat hozzávalóval.