>, Írás, olvasás>Betűről betűre 4. (g, k, f, v) – Olvasás- és írásfejlesztő feladatok

Betűről betűre 4. (g, k, f, v) – Olvasás- és írásfejlesztő feladatok

650 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Sok kisgyermeknél csak az első iskolai év után derül ki, hogy hiányosak az olvasás-írás elsajátításához szükséges alapkészségeik. Ebben a szakaszban segít a speciális terápia: a részképességek fejlesztése. A Betűről-betűre 1-7. sorozat köteteit a magyar nyelv betűkészletének megfelelően, az előforduló betűcserék szerint állították össze. Így a gyermek egyéni tévesztésének megfelelően az a betű, hangcsoport emelhető ki, mely nehézséget okoz számára. Ezzel az új szempontú ismétléssel újratanulhatja, bevésheti a kisgyermek hiányosan elsajátított betűt, betűcsoportot.

Az olvasási-írási részképesség fejlesztését szolgáló újabb típusú feladatokat, gyakorlóanyagot adnak közre a szerzők. A nyolcéves kortól ajánlott Betűről betűre feladatsorok elsősorban diszlexiás, diszgráfiás (olvasás- és írástanulási nehézség) részképesség-gyengeséget mutató gyermekek fejlesztésére szolgálnak.

Cikkszám: 355 Kategóriák: , Szerző: Kárpáti T., Tasnádyné Pap Zs., Vajda S.

Leírás

Sok kisgyermeknél csak az első iskolai év után derül ki, hogy hiányosak az olvasás-írás elsajátításához szükséges alapkészségeik. Ebben a szakaszban segít a speciális terápia: a részképességek fejlesztése. A Betűről-betűre 1-7. sorozat köteteit a magyar nyelv betűkészletének megfelelően, az előforduló betűcserék szerint állították össze. Így a gyermek egyéni tévesztésének megfelelően az a betű, hangcsoport emelhető ki, mely nehézséget okoz számára. Ezzel az új szempontú ismétléssel újratanulhatja, bevésheti a kisgyermek hiányosan elsajátított betűt, betűcsoportot.

Az olvasási-írási részképesség fejlesztését szolgáló újabb típusú feladatokat, gyakorlóanyagot adnak közre a szerzők. A nyolcéves kortól ajánlott feladatsorok elsősorban diszlexiás, diszgráfiás (olvasás- és írástanulási nehézség) részképesség-gyengeséget mutató gyermekek fejlesztésére szolgálnak.
A Betűről betűre sorozatban a gyakorlóanyagot a magyar nyelv hangjainak/betűinek, illetve az előforduló betűcseréknek megfelelően adjuk meg, így lehetővé válik, hogy a gyermek egyéni tévesztéseinek figyelembevételével állítsuk össze a fejlesztési tervet, csoportban pedig biztosítható a differenciált foglalkozás.

További információk

Szerző

Kárpáti T., Tasnádyné Pap Zs., Vajda S.

Kategóriák