KrasznárKönyv az eredeti. Fejlesztő, logopédiai és gyógypedagógiai könyvek az elsőtől.
Fejlesztés nagyszerűen
Főoldal>Diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia, tanulási zavar - Gyakorlók, Írás, olvasás>Betűről betűre 3. (ty, gy, ny, ly) – Olvasásfejlesztő feladatok

Betűről betűre 3. (ty, gy, ny, ly) – Olvasásfejlesztő feladatok

960 Ft

Elfogyott

Elfogyott

Az olvasási-írási részképesség fejlesztését szolgáló újabb típusú feladatokat, gyakorlóanyagot adnak közre a szerzők. A nyolcéves kortól ajánlott feladatsorok elsősorban diszlexiás, diszgráfiás (olvasás- és írástanulási nehézség) részképesség-gyengeséget mutató gyermekek fejlesztésére szolgálnak.
A Betűről betűre sorozatban a gyakorlóanyagot a magyar nyelv hangjainak/betűinek, illetve az előforduló betűcseréknek megfelelően adjuk meg, így lehetővé válik, hogy a gyermek egyéni tévesztéseinek figyelembevételével állítsuk össze a fejlesztési tervet, csoportban pedig biztosítható a differenciált foglalkozás.

Kívánságlistába
Kívánságlistába
Cikkszám: 354 Kategóriák: , Szerző: Kárpáti T., Tasnádyné Pap Zs., Vajda S.

Leírás

Sok kisgyermeknél csak az első iskolai év után derül ki, hogy hiányosak az olvasás-írás elsajátításához szükséges alapkészségeik. Ebben a szakaszban segít a speciális terápia: a részképességek fejlesztése. A Betűről-betűre 1-7. sorozat köteteit a magyar nyelv betűkészletének megfelelően, az előforduló betűcserék szerint állították össze. Így a gyermek egyéni tévesztésének megfelelően az a betű, hangcsoport emelhető ki, mely nehézséget okoz számára. Ezzel az új szempontú ismétléssel újratanulhatja, bevésheti a kisgyermek hiányosan elsajátított betűt, betűcsoportot.

Az olvasási-írási részképesség fejlesztését szolgáló újabb típusú feladatokat, gyakorlóanyagot adnak közre a szerzők. A nyolcéves kortól ajánlott feladatsorok elsősorban diszlexiás, diszgráfiás (olvasás- és írástanulási nehézség) részképesség-gyengeséget mutató gyermekek fejlesztésére szolgálnak.
A Betűről betűre sorozatban a gyakorlóanyagot a magyar nyelv hangjainak/betűinek, illetve az előforduló betűcseréknek megfelelően adjuk meg, így lehetővé válik, hogy a gyermek egyéni tévesztéseinek figyelembevételével állítsuk össze a fejlesztési tervet, csoportban pedig biztosítható a differenciált foglalkozás.

További információk

Szerző

Kárpáti T., Tasnádyné Pap Zs., Vajda S.

Kategóriák

Go to Top