Az olvasási-írási részképesség fejlesztését szolgáló újabb típusú feladatokat, gyakorlóanyagot adnak közre a szerzők. A nyolcéves kortól ajánlott feladatsorok elsősorban diszlexiás, diszgráfiás (olvasás- és írástanulási nehézség) részképesség-gyengeséget mutató gyermekek fejlesztésére szolgálnak.
A Betűről betűre sorozatban a gyakorlóanyagot a magyar nyelv hangjainak/betűinek, illetve az előforduló betűcseréknek megfelelően adjuk meg, így lehetővé válik, hogy a gyermek egyéni tévesztéseinek figyelembevételével állítsuk össze a fejlesztési tervet, csoportban pedig biztosítható a differenciált foglalkozás.
Betűről betűre 3. (ty, gy, ny, ly) – Olvasásfejlesztő feladatok
960 Ft
Elfogyott
Elfogyott
Leírás
Sok kisgyermeknél csak az első iskolai év után derül ki, hogy hiányosak az olvasás-írás elsajátításához szükséges alapkészségeik. Ebben a szakaszban segít a speciális terápia: a részképességek fejlesztése. A Betűről-betűre 1-7. sorozat köteteit a magyar nyelv betűkészletének megfelelően, az előforduló betűcserék szerint állították össze. Így a gyermek egyéni tévesztésének megfelelően az a betű, hangcsoport emelhető ki, mely nehézséget okoz számára. Ezzel az új szempontú ismétléssel újratanulhatja, bevésheti a kisgyermek hiányosan elsajátított betűt, betűcsoportot.
Az olvasási-írási részképesség fejlesztését szolgáló újabb típusú feladatokat, gyakorlóanyagot adnak közre a szerzők. A nyolcéves kortól ajánlott feladatsorok elsősorban diszlexiás, diszgráfiás (olvasás- és írástanulási nehézség) részképesség-gyengeséget mutató gyermekek fejlesztésére szolgálnak.
A Betűről betűre sorozatban a gyakorlóanyagot a magyar nyelv hangjainak/betűinek, illetve az előforduló betűcseréknek megfelelően adjuk meg, így lehetővé válik, hogy a gyermek egyéni tévesztéseinek figyelembevételével állítsuk össze a fejlesztési tervet, csoportban pedig biztosítható a differenciált foglalkozás.
További információk
Szerző | Kárpáti T., Tasnádyné Pap Zs., Vajda S. |
---|