>, Írás, olvasás>Betűről betűre 1. kötet (d, t, p, b, o, ó, ö, ő, u, ú, ü, ű) – Olvasás- és írásfejlesztő feladatok és gyakorlatok

Betűről betűre 1. kötet (d, t, p, b, o, ó, ö, ő, u, ú, ü, ű) – Olvasás- és írásfejlesztő feladatok és gyakorlatok

2995 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

A gyermek egyéni tévesztésének megfelelõen az a betû, hangcsoport emelhetõ ki, mely nehézséget okoz számára. Ezzel az új szempontú ismétléssel újratanulhatja, bevésheti a kisgyermek hiányosan elsajátított betût, betûcsoportot. A feladatgyûjtemények a fejlesztésen túl sikerélményhez a munkavégzés öröméhez juttatják a gyerekeket.

Cikkszám: MR5350 Kategóriák: , Címkék: , , Szerző: Kárpáti T., Tasnádyné Pap Zs., Vajda S.

Leírás

Sok kisgyermeknél csak az első iskolai év után derül ki, hogy hiányosak az olvasás-írás elsajátításához szükséges alapkészségeik. Ebben a szakaszban segít a speciális terápia: a részképességek fejlesztése. A Betűről-betűre 1-7. sorozat köteteit a magyar nyelv betűkészletének megfelelően, az előforduló betűcserék szerint állították össze. Így a gyermek egyéni tévesztésének megfelelően az a betű, hangcsoport emelhető ki, mely nehézséget okoz számára. Ezzel az új szempontú ismétléssel újratanulhatja, bevésheti a kisgyermek hiányosan elsajátított betűt, betűcsoportot.

Az olvasási-írási részképesség fejlesztését szolgáló újabb típusú feladatokat, gyakorlóanyagot adnak közre a szerzők. A nyolcéves kortól ajánlott feladatsorok elsősorban diszlexiás, diszgráfiás (olvasás- és írástanulási nehézség) részképesség-gyengeséget mutató gyermekek fejlesztésére szolgálnak.

A Betűről betűre sorozatban a gyakorlóanyagot a magyar nyelv hangjainak/betűinek, illetve az előforduló betűcseréknek megfelelően adjuk meg, így lehetővé válik, hogy a gyermek egyéni tévesztéseinek figyelembevételével állítsuk össze a fejlesztési tervet, csoportban pedig biztosítható a differenciált foglalkozás.

További információk

Szerző

Kárpáti T., Tasnádyné Pap Zs., Vajda S.

Érdekelhetnek még…

Kategóriák