A komplex fejlesztés részfeladatainak feladatlap rendszerû, gyakorlatorientált feldolgozása a szülõnek szól, de ugyanakkor segíti a pedagógus munkáját is. A segédanyag összeállításánál a szerzõk reményei szerint sikeresen járulnak hozzá a mozgásfogyatékosok iskoláskor elõtti speciális neveléséhez: jól hasznosítható ismeretekkel, gyakorlati tanácsokkal szolgálnak a hallgatóknak, szülõknek.
Leírás
A jegyzet elsõ része a mozgásfogyatékosok irányított családi nevelése modelljének szervezési, tartalmi és módszeres sajátosságaival foglalkozik, valamint az egyéni fejlesztési programot elõsegítõ felmérõ és állapotrögzítõ vizsgáló módszerekkel. A második részben az irányított családi nevelést a szülõ oldaláról közelíti meg. A komplex fejlesztés részfeladatainak feladatlap rendszerû, gyakorlatorientált feldolgozása a szülõnek szól, de ugyanakkor segíti a pedagógus munkáját is. A segédanyag összeállításánál a szerzõk reményei szerint sikeresen járulnak hozzá a mozgásfogyatékosok iskoláskor elõtti speciális neveléséhez: jól hasznosítható ismeretekkel, gyakorlati tanácsokkal szolgálnak a hallgatóknak, szülõknek.
További információk
Szerző | Benczúr M, Bernolák B. |
---|