Bataflash kártyajáték – Megfigyelőképesség, képi memória, téri tájékozódás

2490 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

Remek eszköz a képi memória, téri tájékozódás, valamint a gyors felfogás és megfigyelő képesség fejlesztésére.

A népszerű Grimm mese, a Brémai muzsikusok ihlette kártyajáték új, kreatív meseszövésre is alkalmat ad a kártyákon lévő képek alapján. Megfigyeltethető a közel realisztikusan megrajzolt, kedves, színes állatfigurákon  az alatta, mellette, felette, jobbról, balról téri relációk. Könnyen megfogalmazhatóak a téri tájékozódást kifejező szavak már a legkisebb gyermekek számára is, a “hol van a…?”  kérdésre válaszolva.

A Bataflash kártyajáték a lényege azonban a gyors felfogás és a gyors megnevezés, ha két azonos állatott láthatnak egyszerre a kártya képein, az nyer, aki elsőnek kiálltja az közös állatfigura nevét. Igzalmas és kacagtató ez a sokirányú fejlesztő kártyajáték.

Leírás

A Bataflash kártyajáték remek fejlesztő eszköz a vizuális memória, a gyors felfogás és megfigyelő képesség, a téri tájékozódás fejlesztésére.

A népszerű Grimm mese, a Brémai muzsikusok ihlette kártyajáték új, kreatív meseszövésre is alkalmat ad a kártyákon lévő képek alapján. Megfigyeltethető a közel realisztikusan megrajzolt, kedves, színes állatfigurákon  az alatta, mellette, felette, jobbról, balról téri relációk. Könnyen megfogalmazhatóak a téri tájékozódást kifejező szavak már a legkisebb gyermekek számára is, a “hol van a…?”  kérdésre válaszolva.

A kártyajáték a lényege azonban a gyors felfogás és a gyors megnevezés, ha két azonos állatott láthatnak egyszerre a kártya képein, az nyer, aki elsőnek kiálltja az közös állatfigura nevét. Igzalmas és kacagtató ez a sokirányú fejlesztő kártyajáték.

Ajánlott életkor: 5-99 éves korig.
Játékosok száma: 2 játékos részére.
A játék tartalma: 32 kártyalap.

A játék célja: El kell nyerni az összes kártyát az ellenféltől

Játékszabály:
A kártyákat össze kell keverni és ki kell osztani egyenlően a játékosok között.
A játékosok lefordítva tartják a kártyapaklijukat.
Mindkét játékos egyszerre felfordítja a paklija legfelső lapját. Az a játékos aki először kiáltja annak az állatnak a nevét amelyik mindkét lapon szerepel, az megnyeri a lapokat és a paklija aljára teszi.
Ha téved a játékos, akkor az ellenfél kapja meg a lapokat és helyezheti a paklija aljára.
Azután a játék folytatódik és a játékosok egy újabb lapot fordítanak fel a paklijuk tetejéről.

„Mérkőzés”: Akkor van csata, ha a játékosok egyszerre nevezik meg az állatot. Ekkor a lapokat félre kell tenni a játékosok baljára felfordítva. Ezután a játékosok a következő lapot fordítják fel a paklijukról és rá kell helyezniük az előző lapra, de lefelé fordítva. Azután még egy következő lapot kell most felfelé fordítva ráhelyezni. Azután a szabály ugyanaz ami eddig volt, tehát az a játékos aki előbb nevezi meg jól az állatot, ami mindkét játékos lapján szerepel, az nyeri meg a 6 lapot és a paklija aljára helyezi azokat.
Ha újra „csata” lenne, akkor ugyanígy kell eljárni.

A játék vége: Az nyer akinél az összes lap van.

Érdekelhetnek még…

Kategóriák