>>Pedagógia az iskolában

Pedagógia az iskolában

4500 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

A szerzők arra tesznek kísérletet, hogy az iskola életvilágában fogalmazzák meg a korszerű és életszerű iskolapedagógia jellemző jegyeit. A szakmai vállalkozás műfaja tehát az alkalmazott pedagógia értelmezési körében marad, és azzal a mindennapi pedagógiai munkára érzékenyítő szándékkal rajzolja fel az iskola pedagógiai környezetét, amely a Szerzők által koncipiált iskolapedagógiaként is azonosítható. A tanulmányok közös témája az iskola intézménye és életvilága, célja ezen intézményi világ fejlesztése, módszere pedig az alkalmazott pedagógiai kutatások konklúzióinak iskolapedagógiai értelmezése, adaptálása. E kutatói törekvések eredménye egy olyan öt részből álló tanulmánykötet, amelyet különösen azon kutatók, szakmai szolgáltatók, intézményvezetők, pedagógusok és tanárjelöltek forgathatnak haszonnal, akik az iskola működésének komplex pedagógiai mechanizmusaival nem csupán a megismerés szintjén, hanem a fejlesztés és az innováció szándékával is foglalkozni akarnak. A kötet, beváltva a címben is jelzett ígéretet, koncepciójában és tartalmi kidolgozottságában is elismerésre méltó szakmai alkotás. A Szerzőgárda az iskolapedagógia hazai szakirodalmához egy olyan hiánypótló művel csatlakozott, amely a hazai pedagógiai kultúra várt és remélt modernizációjához is hozzájárulhat

Cikkszám: 2701 Kategória: Szerző: Bábosik, Borosán, Hunyady, M.Nádasi, Schaffhauser

Leírás

<p style=”text-align: justify;”><strong></strong></p> <p style=”text-align: justify;”>A szerzők arra tesznek kísérletet, hogy az iskola életvilágában fogalmazzák meg a korszerű és életszerű iskolapedagógia jellemző jegyeit.<br />A szakmai vállalkozás műfaja tehát az alkalmazott pedagógia értelmezési körében marad, és azzal a mindennapi pedagógiai munkára érzékenyítő szándékkal rajzolja fel az iskola pedagógiai környezetét, amely a Szerzők által koncipiált iskolapedagógiaként is azonosítható. A tanulmányok közös témája az iskola intézménye és életvilága, célja ezen intézményi világ fejlesztése, módszere pedig az alkalmazott pedagógiai kutatások konklúzióinak iskolapedagógiai értelmezése, adaptálása. E kutatói törekvések eredménye egy olyan öt részből álló tanulmánykötet, amelyet különösen azon kutatók, szakmai szolgáltatók, intézményvezetők, pedagógusok és tanárjelöltek forgathatnak haszonnal, akik az iskola működésének komplex pedagógiai mechanizmusaival nem csupán a megismerés szintjén, hanem a fejlesztés és az innováció szándékával is foglalkozni akarnak. A kötet, beváltva a címben is jelzett ígéretet, koncepciójában és tartalmi kidolgozottságában is elismerésre méltó szakmai alkotás. A Szerzőgárda az iskolapedagógia hazai szakirodalmához egy olyan hiánypótló művel csatlakozott, amely a hazai pedagógiai kultúra várt és remélt modernizációjához is hozzájárulhat.</p>

További információk

Szerző

Bábosik, Borosán, Hunyady, M.Nádasi, Schaffhauser

Kategóriák