Az Eredményes iskolakezdésért kiadványsorozat az alapkészségek szerint összegyűjtve tartalmaz fejlesztő feladatokat, melyek megoldását elsősorban 5-7 éves gyerekek számára ajánljuk. A feladatok alkalmazhatók egyéni fejlesztésre (otthoni gyakorlásra), csoportos foglalkozásra és osztálykeretben történő megoldásra egyaránt. A feladatok összeállításánál fontos szempont volt (a tudatos fejlesztés megvalósításán kívül) a játékosság, életszerűség, az iskolai tevékenységek iránti érdeklődés felkeltése. A kötetben alkalmazott jelek a gyerekek számára is elkülöníthetővé és szemléletessé teszik a fejlesztési területeket. A fejezetek gazdag gyakorlóanyaga lehetőséget ad a gyermek életkora és fejlettségi szintje szerint történő következetes, visszatérő gyakorlásra.
Az eredményes iskolakezdésért 1-2-3-4. kötet
6960 Ft
Leírás
Az eredményes iskolakezdésért 1. – Érzékelés, észlelés, emlékezet, figyelem, gondolkodás
Az első kötetben az érzékelés, észlelés, a figyelem, az emlékezet és a gondolkodás fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által.
Az eredményes iskolakezdésért 2. – Beszédhanghallás, írásmozgás, szociális viselkedés
A második kötetben a beszédhanghallás, az írásmozgás és a szociális viselkedés fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által.
Az eredményes iskolakezdésért 3. – Relációszókincs, elemi számolás, tapasztalati következtetés
A harmadik kötetben a relációszókincs, az elemi számolás és a tapasztalati következtetés fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által.
Az eredményes iskolakezdésért 4. – Szókincs, verbális memória, beszédbátorság, ritmusérzék
A negyedik kötetben a szókincs, a verbális memória, a beszédbátorság, a ritmusérzék fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által.
A kiadványsorozat alapkészségek szerint összegyűjtve tartalmaz fejlesztő feladatokat, melyek megoldását elsősorban 5-7 éves gyerekek számára ajánljuk. A feladatok alkalmazhatók egyéni fejlesztésre (otthoni gyakorlásra), csoportos foglalkozásra és osztálykeretben történő megoldásra egyaránt. A feladatok összeállításánál fontos szempont volt (a tudatos fejlesztés megvalósításán kívül) a játékosság, életszerűség, az iskolai tevékenységek iránti érdeklődés felkeltése. A kötetben alkalmazott jelek a gyerekek számára is elkülöníthetővé és szemléletessé teszik a fejlesztési területeket. A fejezetek gazdag gyakorlóanyaga lehetőséget ad a gyermek életkora és fejlettségi szintje szerint történő következetes, visszatérő gyakorlásra.
További információk
Szerző | Nagy, Takács |
---|