>>Hogyan akadályozzuk meg a tanulási akadályok kialakulását? Avagy nem jelenthet akadályt a tanulási akadály!

Hogyan akadályozzuk meg a tanulási akadályok kialakulását? Avagy nem jelenthet akadályt a tanulási akadály!

Elfogyott

A megfelelõ iskolakísérletek eredményei, ezek szakirodalmi értékelése, illetve nem utolsó sorban saját gyakorlati tapasztalatainak alapján a szerzõk prognosztizálni merik, hogy az általános iskola és a tanulásban akadályozottak iskolája közti határesetként elkönyvelt gyermekek jó egyharmada – a könyvben bemutatásra kerülõ ösztönzések segítségével – sikerrel fejezi be az alsó tagozatot.

Kívánságlistába
Kívánságlistába
Cikkszám: 336 Kategória: Szerző: A.Englbrecht, H.Weigert

Leírás

A megfelelõ iskolakísérletek eredményei, ezek szakirodalmi értékelése, illetve nem utolsó sorban saját gyakorlati tapasztalatainak alapján a szerzõk prognosztizálni merik, hogy az általános iskola és a tanulásban akadályozottak iskolája közti határesetként elkönyvelt gyermekek jó egyharmada – a könyvben bemutatásra kerülõ ösztönzések segítségével – sikerrel fejezi be az alsó tagozatot. Remélik, hogy ajánlásaik segítséget jelentenek a tanulási nehézségekkel és zavarokkal küzdõ tanulók számára.

További információk

Szerző

A.Englbrecht, H.Weigert

Kategóriák