Share on Pinterest
Osszd meg barátaiddal










Submit
>, Hiperaktivitás ADHD, Nevelés, tanácsadás, Pedagógia, gyógypedagógia, Relaxáció>36×45 perc hatékonyan – Játékok, ötletek, tevékenységek nem csak osztályfőnöki órára

36×45 perc hatékonyan – Játékok, ötletek, tevékenységek nem csak osztályfőnöki órára

3990 Ft

Kívánságlistába
Kívánságlistába

 36×45 perc! Hivatalosan ennyi ideje van egy osztályfőnöknek, hogy egy éven keresztül egyengesse az osztálya sorsát; osztozzon örömeikben, kudarcaikban; elsimítsa a konfliktusokat; építse a közösséget; megtanítsa az alapvető illemtani, együttműködési szabályokat; egészséges, környezettudatos életmódra neveljen; megóvja őket a kamaszokra leselkedő veszélyektől; megmutassa nekik, hogyan kell érvelni, vitatkozni; fejlessze személyiségüket, önértékelésüket, beszédkultúrájukat.
A hogyanok megoldásában szeretnénk segíteni ezzel a könyvvel. Átlátható struktúrájának köszönhetően minden, a választott módszerrel, játékkal kapcsolatos jellemzőt könnyedén megtalálhat, így lerövidülhet a tanórákra való felkészülési ideje. Feladataival a legfontosabb, osztályfőnöki órán érintendő területek játékos feldolgozásához nyerhet ötleteket belőle.

Leírás

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

36×45 perc! Hivatalosan ennyi ideje van egy osztályfőnöknek, hogy egy éven keresztül egyengesse az osztálya sorsát; osztozzon örömeikben, kudarcaikban; elsimítsa a konfliktusokat; építse a közösséget; megtanítsa az alapvető illemtani, együttműködési szabályokat; egészséges, környezettudatos életmódra neveljen; megóvja őket a kamaszokra leselkedő veszélyektől; megmutassa nekik, hogyan kell érvelni, vitatkozni; fejlessze személyiségüket, önértékelésüket, beszédkultúrájukat. Közben szervez osztálykirándulást, osztálybulit, teadélutánt, papírgyűjtést. Beszél a családsegítővel, védőnővel, az iskolarendőrrel, a szülőkkel.

 A 21. század osztályfőnökének lépést kell tartani a gyerekek változó érdeklődésével, az emberi viszonyokban, kommunikációban történt változásokkal, a technika fejlődésével, és ezekhez alkalmazkodva kell az órákat megterveznie. Ami azért nem könnyű, mert tudjuk, hogy mit szeretnénk elérni, megbeszélni, csak a hogyan az, ami gyakran feladja a leckét, még a gyakorlott osztályfőnöknek is.

 A hogyanok megoldásában szeretnénk segíteni ezzel a könyvvel. Átlátható struktúrájának köszönhetően minden, a választott módszerrel, játékkal kapcsolatos jellemzőt könnyedén megtalálhat, így lerövidülhet a tanórákra való felkészülési ideje. Feladataival a legfontosabb, osztályfőnöki órán érintendő területek játékos feldolgozásához nyerhet ötleteket belőle.

A kiadvány felépítése:

  • Bevezető
  • Egy ember 100 szerepben?
  • Tanterv és valóság
  • Miért és hogyan?
  • Útmutató a könyv használatához
  • Első lépések – Avagy, hogyan kezdjem el?
  • A játékvezetésről röviden
  • 1. Együttműködés, közösségépítés
  • 2. Önismeret, önkép, önértékelés
  • 3. Agresszió- és konfliktuskezelés
  • 4. Előítéletek és kiközösítés
  • 5. Etikett és tisztelet
  • 6. Netikett
  • 7. Női és férfi szerepek
  • 8. Beszédkultúra
  • 9. Demokrácia, emberi jogok
  • Közös érdek! Közös cél! – Egy projekt a tisztább környezetért
  • Zárszó
  • Felhasznált irodalom
  • Játékmutató
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

További információk

Szerző

Diederichs

Érdekelhetnek még…