Pedagógia, gyógypedagógia

Szakkönyvek a pedagógia, gyógypedagógia területén

Rendezés: orderby Kijelző:
Gyártó: Ár: -tól -ig Ft Szűrő törlése
Ez a könyv az iskolai kudarcok ismétlõdõ vagy sok hasonlóságot mutató eredetérõl tájékoztatja az olvasót. A szülõknek és tanároknak több információ birtokában nagyobb a lehetõségük arra, hogy az érintett gyermekeket megértéssel, megfelelõ módon, szükségleteik szerint támogassák, vagy a bajokat idõben megelõzzék.
998 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A gyermekek az első három évben csodálatos teljesítményekre képesek. Felelőtlenség elvesztegetni azt az időt, amely a fejlődésben oly sok lehetőséget rejt. E könyv kombinálja Maria Montessori pedagógiai elveit a mai módszerekkel. A leírtak alapján az anya vagy a gyermekkel foglalkozó gondozó olyan gyakorlatba átültethető és alkalmazható ötleteket talál, melyek elősegítik a kicsik szociális és érzelmi fejlődését éppúgy, mint szellemi és fizikai épülésüket. A könyv azt is megmutatja, hogy Maria Montessori szerint a kisgyermek milyen környezetet, illetve nevelői attitűdöt igényel, ami leginkább szolgálja a kibontakozását.
2 600 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Hogyan szakíthatja meg szülő és pedagógus az erőszak körforgását? Barbara Coloroso könyve a mai korhoz igazított, átdolgozott változatban, az internetes zaklatásról szóló fejezettel kiegészülve kerül a magyar olvasók kezébe. A gyermeknevelés világszerte elismert szaktekintélye remekül használható eszközt ad a szülők, pedagógusok és mindenekelőtt a gyerekek kezébe. Ha tanácsait megfogadjuk, megszakíthatjuk az erőszak körforgását.
2 900 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Súlyos fokban hallássérült gyermekek édesanyái írták a fejezetek nagy részét. A könyv a hallásnevelésre alapoz, példa a hallásnevelés konzekvens végrehajtására, az audiogramok korszerû értékelésére, arra, hogyan válhatnak az ún. siketekbõl végül is nagyothallók.
740 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Ha szülõben és a pedagógusban is megvan az együttmûködési készség, a jelenlegi helyzetnél sokkal több esetben volna célszerû megfelelõ gyógypedagógiai kontroll mellett az integrált úttal megpróbálkozni. A szülõ a gyógypedagógus legfontosabb partnere az olykor nehéz, de mindig sokszínû és rendkívül nagy jelentõségû munkában.
400 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Ebben a feladatgyűjteményben a kognitív nyelvi terápia gyakorlatai találhatók meg. A gyakorlóanyagot a nyelvi képesség elvesztése szempontjából legsúlyosabban sérült, globális afáziás betegekkel kipróbált és megoldott feladatok mintájára állították össze a szerzők. A feladatok az egyéni terápia két szakaszához, az aktivizáló szakaszhoz és a nyelvi képességet helyreállító szindrómaspecifikus gyakorlatokhoz készültek. A nyelvi gyakorlatokat nyelvi szintek szerint rendezett fejezetek tartalmazzák. A tartalmi felosztás és a gyakorlóanyag formai kivitelezése, azaz a kiemelhető lapok lehetővé teszik a beteg meglévő nyelvi képességéhez igazodó célirányos gyakorlatok összeállítását. Így bármely más típusú afáziás beteget is hatékonyan kezelhetünk. A feladatlapokat a kezelő irányítása nélkül használhatják az átmeneti afáziás zavart szenvedő betegek spontán nyelvi felépülésük elősegítésére, valamint a korábban irányított kezelésben részt vett betegek abból a célból, hogy saját nyelvi képességük időszakos kontrollját vagy szinten tartását biztosítsák.
6 490 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A szakirodalmi áttekintés egyik fontos tanulsága, hogy már alsó tagozatos korban mûködnek és fejleszthetõk a matematikai és az olvasás területén azok a stratégiai folyamatok, amelyek feladata az automatizálódott készségek mûködésének tervezése, nyomon követése és ellenõrzése.
4 640 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A szerző követhető, élvezetes stílusban bontja ki, hogy mit ért kreativitás alatt, áttekinti, miként dolgoznak és élnek a kreatív emberek, végül ötleteket kínál a kreatív élethez - mindezt a kreativitást "gyakorló", elismert kortárs tudósok, művészek történeteire építve. Nem egyszerű megoldásokat vagy használhatatlan recepteket ígér, inkább szokatlan gondolatokat.
3 990 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A középiskolás évek kiemelkedő jelentőségűek a tehetséggondozásban. Vajon milyen folyamatok zajlanak le a tinédzserek fejében, miközben tanulnak: mire gondolnak, mit éreznek, mennyire szívesen csinálják, amit épp csinálnak? Befolyásolja-e a jövőben tapasztalataik minősége az elkötelezettségüket, céltudatosságukat? Melyek azok a tényezők, amelyek a tehetség elkallódásához vezetnek? Csíkszentmihályi Mihály és munkatársai arra a következtetésre jutottak, hogy a képességek fejlesztéséhez komoly kihívásokra van szükség, és a tanulók szociális környezete is döntő jelentőségű. Kutatásaik során kimutatták, hogy az iskolában ritkán élnek át a gyerekek „flow” élményt, azaz igen kevés képességeiknek megfelelő kihívással találkoznak, amelyek a megfelelő önbizalom, önértékelés és jó közérzet kialakulásának alapfeltételei lennének.
2 980 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A Kulcsszavak az általános-, a fejlődés- és neveléslélektan, a szociál- és a klinikai pszichológia, valamint a neveléstudomány és a gyógypedagógia fogalmait, törvényszerűségeit foglalják magukban. Az esetekhez gondosan összeállított Feldolgozási szempontok tartoznak. A szempontok négy „kategóriában”, a pedagógusok, a szülők, a diákok és a pedagógusjelöltek számára készültek. Lehetőséget nyújtanak eddigi tanulmányaikban szerzett ismereteik alkalmazására, továbbépítésére, és (élet)tapasztalataik felidézésére. A módszerkínálat bőséges: szerepjáték, „pszichodráma”, elemzés, értelmezés, saját tapasztalatok, életesemények felidézése, véleményalkotás, a történetben fellelhető jelenségek hátterének, okainak, elméleti vonatkozásainak megkeresése, pl. a szakirodalomban, amely csoportos beszélgetés, vita, esetleg egyéni konzultáció és gyakorlati feladat keretében valósulhat meg.
3 400 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Copyright MAXXmarketing Webdesigner GmbH