Nevelés, tanácsadás

Gyerekekről felnőtteknek szóló tanácsadó sorozat kötetei

Rendezés: orderby Kijelző:
Gyártó: Ár: -tól -ig Ft Szűrő törlése
Alapvető könyv, ami korszerűen magyarázza az érzékelési rendellenességet, és - gyógyszermentes szemléletével - reményt nyújt a szülőknek. Túlérzékenységet vagy érzéketlenséget megérintéskor vagy megmozdításkor? Vágyakozást az ingerekre? Gyenge ingerületfelismerést?
4 850 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Ez a könyv az iskolai kudarcok ismétlõdõ vagy sok hasonlóságot mutató eredetérõl tájékoztatja az olvasót. A szülõknek és tanároknak több információ birtokában nagyobb a lehetõségük arra, hogy az érintett gyermekeket megértéssel, megfelelõ módon, szükségleteik szerint támogassák, vagy a bajokat idõben megelõzzék.
998 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A könyv az Asperger-szindrómával élő gyerekek iskoláskori problémáiról szól, hangsúlyozottan az érintettek szemszögéből. Szinte minden olyan témát érint, ami iskolás- vagy gyermekkorban aktuális lehet: a diagnózishoz jutás fontosságát, a tanítási módszereket, az iskolai szünetekben az autista gyerekeket érő kihívásokat, az iskolatársakhoz való viszonyt, a magatartászavarokat, de külön fejezet szól arról, hogyan kell felkészülni az iskoláskor utáni évekre, vagy arról: hogyan beszéljünk az Asperger-szindrómáról másoknak. Könyvét az író mindenkinek szánja, akit érdekel az autizmus, de olvasóként elsősorban mégis azokra a pedagógusokra és szülőkre számít, akiknek gyermeke Asperger-szindrómával, vagy „magasan funkcionáló” autizmussal él.
2 500 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A gyermekek az első három évben csodálatos teljesítményekre képesek. Felelőtlenség elvesztegetni azt az időt, amely a fejlődésben oly sok lehetőséget rejt. E könyv kombinálja Maria Montessori pedagógiai elveit a mai módszerekkel. A leírtak alapján az anya vagy a gyermekkel foglalkozó gondozó olyan gyakorlatba átültethető és alkalmazható ötleteket talál, melyek elősegítik a kicsik szociális és érzelmi fejlődését éppúgy, mint szellemi és fizikai épülésüket. A könyv azt is megmutatja, hogy Maria Montessori szerint a kisgyermek milyen környezetet, illetve nevelői attitűdöt igényel, ami leginkább szolgálja a kibontakozását.
2 600 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Miért jó birkózni a gyerekekkel? Miért szeretik, ha dobáljuk őket? Miért fontos a párnacsata? A Hancúrozni jó! a régi jó játékok védelmében született. Gyakran veszélyesnek vagy túl vadnak minősítjük őket és inkább leszokunk róluk. Pedig nemcsak az élet, a kutatás is rávilágít, hogy a közös játék közelebb hozza a felnőtteket és gyerekeket, megerősíti a kapcsolatukat és emellett értelmi és érzelmi intelligenciájukat is fejleszti, nem beszélve testi egészségükről, erejükről, rugalmasságukról.
2 690 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A világhírű pszichológus és játékterapeuta lépésről lépésre vezeti be az olvasót a játékos nevelés gazdag eszköztárába. Nemcsak egy gyerekbarát szemléletmódot ad át, de konkrét ötletek sokaságát is, melyek nagy hasznunkra lesznek úgy a hétköznapokban, mint a problémás helyzetekben. Nem kezeli tabuként azt sem, ami a felnőtt számára nehézséget jelenthet a közös játékkal kapcsolatban: a kimerültséget, az unalmat, az ötlettelenséget, a gátlásokat, a nevetségessé válástól való félelmet. Egyikkel sem vagyunk egyedül, nem kell szégyenkeznünk - és mindezek dacára mégis nekünk való a játékos nevelés, csak rá kell kapnunk az ízére!
3 360 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A Mesterkurzus legújabb tanulmánykötetének kiváló szerzői – akik között van pszichológus, pszichiáter, orvos-genetikus és pap is – a családi együttélés modern problémáit veszik górcső alá, és igyekeznek választ adni arra a kérdésre, hogy a folyamatosan változó körülmények között miként teremthetünk mégis stabil és meghitt kapcsolatot a hozzánk legközelebb állókkal.
3 490 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Milyen elképzelései vannak a fiataloknak majdani munkalehetőségeikről? Mit tehet a család, az iskola, a közvetlen környezet annak érdekében, hogy a tinédzserek olyan értékrendet és szokásokat alakítsanak ki, melyek hasznosak lehetnek felnőttkori boldogulásuk szempontjából? Mi a serdülők véleménye az iskolai és az iskolán kívüli életről, s tapasztalataik vajon segítik-e beilleszkedésüket a felnőttek világába? Csíkszentmihályi Mihály pszichológus és Barbara Schneider szociológus egy máig egyedülálló kutatáson keresztül mutatják be a tinédzserek felnőtt élettel kapcsolatos elképzeléseinek, készségeinek és elvárásainak alakulását. Számos amerikai középiskolában gyűjtöttek adatokat a jövő tudósait képző elitiskoláktól a leghírhedtebb oktatási intézményekig. Eredményeik elemzése során kiemelt figyelmet fordítottak Csíkszentmihályi flow elméletére, mely szerint az értelmes időtöltés során szerzett pozitív élmények segítenek később örömet találni a munkában.
2 980 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A középiskolás évek kiemelkedő jelentőségűek a tehetséggondozásban. Vajon milyen folyamatok zajlanak le a tinédzserek fejében, miközben tanulnak: mire gondolnak, mit éreznek, mennyire szívesen csinálják, amit épp csinálnak? Befolyásolja-e a jövőben tapasztalataik minősége az elkötelezettségüket, céltudatosságukat? Melyek azok a tényezők, amelyek a tehetség elkallódásához vezetnek? Csíkszentmihályi Mihály és munkatársai arra a következtetésre jutottak, hogy a képességek fejlesztéséhez komoly kihívásokra van szükség, és a tanulók szociális környezete is döntő jelentőségű. Kutatásaik során kimutatták, hogy az iskolában ritkán élnek át a gyerekek „flow” élményt, azaz igen kevés képességeiknek megfelelő kihívással találkoznak, amelyek a megfelelő önbizalom, önértékelés és jó közérzet kialakulásának alapfeltételei lennének.
2 980 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Hogyan élnek a kamaszok? Mit gondolnak az iskoláról, a családjukról, a barátaikról? Mitől félnek és mit szeretnének? CSÍKSZENTMIHÁLYI MIHÁLY és REED LARSON könyve különleges kutatásra alapozva válaszolja meg ezeket a kérdéseket.
3 500 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Copyright MAXXmarketing Webdesigner GmbH