Eszközök

A pedagógiai és gyógypedagógiai munkát segítő eszközök, gyermekek tanulásához kiegészítő eszközök

Rendezés: orderby Kijelző:
Gyártó: Ár: -tól -ig Ft Szűrő törlése
A Faliképek a matematikához taneszköz szemléletesen, világosan és egyértelműen jeleníti meg a 10-es számkör számait.
1 560 Ft
Tartalmaz 27 % Áfát

A Számolókártya segít az alapműveletek elsajátításában. Játékosan tanít, nem csupán az iskolában, hanem otthon is lehetőséget nyújt a szórakoztató gyakorlásra.
1 080 Ft
Tartalmaz 27 % Áfát

Az akusztikus érzékelést, észlelést fejlesztő Okos(koc)ka Fejlesztő Kockajáték-család tartalma: 120 db kocka fadobozban, szemléltető lapok, kockafogók, 6 db CD szövegkönyvvel, útmutató. készlet 18 főfeladatot, játékos feladathelyzetet tartalmaz, melyeket szakmai szempontból két nagyobb csoportra lehet osztani. A játékok egyik része a Gestalt-funkciókat, azaz az alak-háttér megkülönböztetését, a vizsgált auditív ingerek felismerését, háttérből való kiemelését célozzák meg. E funkciók alkalmazása során az egyén úgymond "passzív", vagyis pusztán fülével begyűjti az auditív ingereket, s várja, hogy megjelenjenek, kiemelkedjenek a keresett ingerek. Nincs szabályszerűség e feladatok megoldásában, a gyakorlás taníthatja meg az idegrendszert a Gestalt-funkció megfelelő működtettetésére. A Gestalt-funkció szükséges többek között a betűk tanulásához, azok megkülönböztetéséhez, a helyes szótagoláshoz. A játékok másik része már az észlelésen alapuló gondolkodási műveletek területeit mozgósítja. Idetartozik a hasonló alakú szavak megkülönböztetésének képessége, az analízis-szintézis (hangoztató, szótagoló beszéd értése és a hangoztatás, szótagolás képessége; hangok, szótagok helyének megtalálása szavakban, stb.). E műveletekhez már szükséges az irányított hallási figyelem, egyes feladatoknál a rövididejű hallási emlékezet, valamint az idegrendszer elemző-szervező működése. A feladatok a fokozatosság módszerével járulnak hozzá, hogy rátanítsák a gyermeket e funkciókra. A soralkotás, osztályozás, csoportosítás egy vagy több szempont szerint történik.
53 200 Ft
Tartalmaz 27 % Áfát

E kockacsalád elsősorban a szókincs bővítésén keresztül célozza meg a szemantika (jelentéstan), szintaktika (mondattan) és grammatika (nyelvi szabályok alkalmazása) nyelvi síkjainak fejlesztését. Ahogy a gyermek anyanyelvét tanulja, úgy tudjuk tetten érni gondolkodásának fejlődését is. A "Mi ez?" kérdőkorszakkal jelzi, hogy felfedezte, a tárgyaknak neve van; a "Mit csinálsz?" kérdéseivel a tárgyakkal való cselekvési lehetőségek után nyomoz; "Miért?"-jei pedig az események oksági viszonyait térképezi fel. Az egymást követő kérdőkorszakok magasabb szintű gondolkodást tükröznek, ezzel együtt az egy-két szavas mondatok egyszerű, majd összetett mondatokká fejlődnek, míg végül az összefüggő beszéd is megjelenik. Ezt a fejlődési irányt és folyamatot követi jelen kockacsalád is.
45 100 Ft
Tartalmaz 27 % Áfát

A készlet a matematika területének hatékony fejlesztésére vállalkozik. A matematikai nevelés és oktatás célja, hogy a gyermek tevékenyen ismerje meg a környező világot, fedezze fel a valóságban megfigyelhető összefüggéseket, legyen képes a világ elemeinek jellemzésére, összehasonlítására, rendszerezésére, kialakuljon a problémaérzékenysége és problémamegoldó gondolkodása, stb. Összegzésképpen: legyen képes a világ leképezésére matematikai fogalmak és a matematikai gondolkodás alkalmazásával. Természetesen e kompetenciák elemi szintről építkezve fejlődhetnek csak, melynek megalapozása elkezdődik már az óvodai matematikai neveléssel. Ebben az életkorban jelentős fejlődést lehet elérni kellő játékos gyakorlással. Szükség van a számolási képesség sokoldalú és játékos fejlesztésére óvodás- és kisiskoláskorban. Sőt számolási nehézséggel vagy zavarral (diszkalkulia) küzdő gyermekek esetében még későbbi életkorban is szükséges az elemi szintű fejlesztés, melyre e kockacsalád a teljesség igényével kínál lehetőségeket.
45 100 Ft
Tartalmaz 27 % Áfát

A testséma kockacsalád tartalma: 80 db kocka fadobozban, kártyacsomagok, kiegészítő alaplapok mappában, játékfüzet, útmutató. Közel 30 különféle játéklehetőség biztosítja a térészlelés számos alapozó funkciójának fejlesztését.
58 000 Ft
Tartalmaz 27 % Áfát

A testséma fogalmának jelentése kettős. Egyrészt gyűjtőfogalomként használjuk a testtudat, testkép és a szűkebb értelmezésű testséma együttes kifejezésére. Útmutatónkban is így jelenik meg e fogalom. Ugyanakkor szűkebb jelentésben a testséma a testünk határainak, a mozgás feletti kontrollnak a szabályozója. A készlet a testséma fejlődésének minden szintjére sokféle játékos feladathelyzetet biztosít.
45 100 Ft
Tartalmaz 27 % Áfát

A játékok egyik része a Gestalt-funkciókat, azaz az alak-háttér megkülönböztetését, a vizsgált formák felismerését, háttérből való kiemelését célozzák meg. E funkciók alkalmazása során az egyén úgymond "passzív", vagyis pusztán szemével pásztázza az ábrákat, s várja, hogy megjelenjenek a keresett formák. Nincs szabályszerűség e feladatok megoldásában, a gyakorlás taníthatja meg az idegrendszert a Gestalt-funkció megfelelő működtetésére. E funkció szükséges többek között a betűk tanulásához, azok megkülönböztetéséhez. Példák a játékokból: rejtőzködő, formakereső, hiányos vonalábrák kiegészítése, pontozott ábra felismerése. A játékok másik része már a vizuális észlelésen alapuló gondolkodási műveletek területeit mozgósítja. Idetartozik a formák megkülönböztetésének képessége, az elemző látásmód, analízis-szintézis. E műveletekhez már szükséges az irányított szemmozgás, egyes feladatoknál a téri tájékozódás, valamint az idegrendszer elemző-szervező működése.
45 100 Ft
Tartalmaz 27 % Áfát

Tanulók részére öntapadós betûkészlet.
870 Ft
Tartalmaz 27 % Áfát

Egy szép napon történt, hogy Aprómaci a szekrény tetején találta magát, ahonnan hasztalan integetett Petinek, hogy: - Hé, itt vagyok, mehetünk játszani!
200 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Copyright MAXXmarketing Webdesigner GmbH