Diszlexia-diszgráfia-diszkalkulia-tanulási zavar - szakkönyv

Diszlexiával, diszgráfiával, diszkalkuliával és egyéb tanulási nehézséggel foglalkozó szakkönyvek

Rendezés: orderby Kijelző:
Gyártó: Ár: -tól -ig Ft Szűrő törlése
Témakörei: mozgásfejlesztés, írástanulási zavar, olvasás-írás zavarainak korrekciója, számfogalom kialakítása, valamint feladatok a diszkalkulia terápiájához.
1 950 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

A társasjáték használata a terápiának abban a szakaszában javaslott, amikor már az egyszerû, rövid olvasott szöveg megértése nem jelent gondot. A játék nemcsak diszlexiás gyerekek részére nyújt segítséget, hanem a már olvasó, általános iskolai tanulók nyelvi fejlesztéséhez is használható.
3 670 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Gyermeke nem tud tartósan figyelni? A koncentráció képessége fejleszthető, azonban olyan komplex folyamat, amelyben komoly szerepet játszik a családi háttér, a környezet befolyása, a gyermekkel szembeni elvárások és az iskolai követelmények is. Ez a tanácsadó könyv rávilágít az összefüggésekre és a figyelem hiányának okaira, amely lehet rossz táplálkozási szokás, tanulási gyengeség, vagy az ADHD, és felsorolja a lehetséges célzott vagy terápiás intézkedéseket. Ezenkívül bemutatja azokat a különböző technikákat, módszereket, motivációs segédleteket és ellazító gyakorlatokat, amelyek növelik a koncentráció készségét.
1 800 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Kérdésfelvetéseink: 1. a pedagógusok helyesen ítélik-e meg a gyermekek iskolai teljesítményeit, 2. hogyan látják a pedagógusok és a szülők a gyengén tanuló gyermekek képességeinek és iskolai teljesítményeinek kapcsolatát, 3. mi a kapcsolat a gyermekek méréssel megállapított képességei és iskolai teljesítményei között, 4. a gyenge tanulókhoz hogyan viszonyulnak náluknál jobb osztálytársaik. Vizsgálati eszközeink kérdőívek, pedagógiai tesztek és hagyományos pszichometriai módszerek voltak. Eredményeink: 1. a pedagógusok általában helyesen ítélik meg a gyermekek teljesítményeit, de hajlamosak szorosabb együttjárást feltételezni a teljesítmények között, gyermekismeretük inkább csoportszinten hiteles, 2. a szülők és a pedagógusok a kognitív tanulási képességek gyengeségében keresik az alacsony tanulmányi teljesítmény okait, 3. a gyenge tanulók kognitív tanulási képességei jelentősen alacsonyabb szintűek, mint általános intellektuális képességeik, 4. a gyenge és a nem gyenge tanulók szociális kapcsolataiban az alacsony tanulmányi teljesítmény nem jelent nagyfokú szociális hátrányt.
2 990 Ft
Tartalmaz 5 % Áfát

Copyright MAXXmarketing Webdesigner GmbH