Budapest Bank online fizetési rendszere

 

Internetes bankkártyás fizetés

A webáruházban megrendelt termékek árát és a szállítási költséget internetes bankkártyás fizetéssel is kiegyenlítheti. Ebben az esetben a fizetés a termék(ek) megrendelésével egyidejűleg történik.

A Krasznár és Fiai Könyvesbolt online áruháza részére a bankkártya elfogadás lehetőségét a Budapest Bank biztosítja a biztonságos, SSL protokollt használó bankkártya elfogadó rendszere által. Internetes vásárlás esetén Önt a Budapest Bank internetes kártyaelfogadó weboldalára irányítjuk át, így a fizetés közvetlenül a Budapest Bank által üzemeltetett, a nemzetközi bankkártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. A Krasznár és Fiai Könyvesbolt webáruháza az Ön bankkártyájának, illetve a mögötte álló számlájának semmilyen adatához nem jut hozzá.

Ha Ön a webáruházban való vásárlás során a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, ekkor átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot.

A Budapest Bank a biztonságos online fizetési partnerként alkalmazza a MasterCard és a Visa kártyatársaságok által kidolgozott, a biztonsági megoldások új generációjaként ismert 3D Secure - MasterCard SecureCode, illetve Verified by Visa - megoldásokat, hogy a webáruházunk a vásárlója minden pillanatban biztonságban érezhesse magát. A bankkártyával való fizetés a Budapest Bank Nyrt. szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül.

Webáruházunkban VISA, MASTERCARD és MAESTRO kártyák fogadhatóak el napi 24 órában.

 

Előfordulhat, hogy az Ön által rendelt termék(ek) valamelyikét nem tudjuk szállítani. Ebben az esetben az alábbi lehetőségek közül választhat:

Dönthet úgy, hogy az Ön által megrendelt és bankkártyával kifizetett (hiányzó) terméket nem kéri. Ez esetben a termékek árát kettő munkanapon belül visszafizetjük, - felvesszük Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.

Választhat, hogy a raktáron lévő terméket/termékeket kiszállítsuk, majd ezt követően beérkezéskor a hiányzó terméket egy külön csomagban postázzuk. Ebben az esetben a második szállítási költség az Eladót terheli.

Kérheti, hogy ha valamely termék nincs raktáron, akkor a szállítás addig ne történjen meg, amíg a rendelése teljes nem lesz.

Külföldi megrendelés esetén a könyvek értékét, a postaköltséget és a banki költséget előre kérjük kifizetni. Ha megfelel Önnek ez a lehetőség, küldje el a kiválasztott könyvek címét e-mailben a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre. Munkatársunk valamennyi költséget kiszámolja, és elküldi Önnek cégünk bankszámlaszámával és banki adataival együtt. Megrendelt könyveit a Magyar Posta Zrt. rendszerén keresztül juttatjuk el Önhöz, a Magyar Posta Zrt. mindenkori nemzetközi díjtáblázata alapján. (A díjtáblázatok letölthetők a www.posta.hu oldalról.)

Online fizetés bankkártyával

Áruházunk a Budapest Bank Nyrt. által biztosított bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak.

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Az online bankkártyás fizetés lépései

1.     Ön a Webáruház oldalán választja ki az áru(ka)t, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.

2.     Ezt követően, ha Ön a Budapest Bank bankkártyás fizetési lehetőséget választotta, átkerül a Budapest Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személyneve.
Kártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal.
Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum.
Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg.
Az üres mezőket Önnek kell kitöltenie a bankkártya adataival, majd gondos ellenőrzése után a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.

3.     A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a Budapest Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, illetve bezárja a böngésző ablakot, mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Webáruházunk a Budapest Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Budapest Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a Budapest Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást és a Java/JavaScriptek futattását.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

Sikertelen bankkártyás fizetés

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
Sikertelen tranzakcióról minden esetben generálódik egy hibakód(leírás), melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.